کد خبر: ۵۱۳۲۰
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۱
مدیرعامل بانک توسعه تعاون: از ابتدای طرح ضربتی وام ازدواج 93درصد از سهمیه این بانک در پرداخت تسهیلات به زوج‌های جوان محقق شده است.
مدیرعامل بانک توسعه تعاون گفت: از ابتدای آغاز طرح ضربتی وام ازدواج در اوایل مردادماه 93 درصد از سهمیه این بانک در پرداخت تسهیلات به زوج‌های جوان محقق شده است و مابقی آن نیز تا انتهای طرح 100 درصد تحقق پیدا خواهد کرد.
حجت‌الله مهدیان درنشست استماع نقطه نظرات روسای شعب بانک توسعه تعاون استان تهران ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تسلیت ایام سوگواری ماه محرم، با اشاره به این طرح و سایر طرح‌های مهم بانک خاطرنشان کرد: حضور بانک توسعه تعاون در لیست 11 بانک عامل طرح ضربتی وام ازدواج بااعتبار تکلیفی 63 میلیارد ریال و تحقق 93 درصدی آن ازجمله اقدامات موفقی است که بانک صورت داده است همچنین بانک توسعه تعاون به‌عنوان بانک عامل در دو طرح بزرگ اشتغال فراگیر و اشتغال روستایی نیز حضور فعال دارد.
وی همچنین عاملیت پرداخت وام دانشجویی به 40 هزار دانشجوی دکتری را از دیگر افتخارات بانک توسعه تعاون خواند به‌طوری‌که مورد استقبال و تقدیر قرارگرفته است.
مهدیان عاملیت فروش اوراق شهرداری‌های چهار کلان‌شهر ازجمله تهران و اصفهان را نیز اقدام مهمی دانست که بانک در جهت ارائه خدمات به مشتریان انجام داده است حجت اله مهدیان در ادامه از پیگیری این بانک جهت دریافت مجوز افزایش شعب استان تهران و نیز خط اعتباری جدید از سوی بانک مرکزی خبر داد و گفت در صورت موافقت بانک مرکزی در آینده نزدیک شاهد تحقق این دو امر خواهیم بود.
حجت اله مهدیان برگزاری این نشست‌ها را مثبت ارزیابی کرد و افزود: هدف این نشست افزایش همدلی میان مدیران صف و ستاد است و استماع نقطه نظرات و پیشنهادات همکاران صف که به‌طور مستقیم با مشتریان در ارتباط می‌باشند، بانک را در مسیر رو به جلویی قرار خواهد داد.
شایان‌ذکر است در ابتدای این نشست کریم میرزاخانی مدیر امور شعب استان تهران، سید محمدمهدی حججی رئیس اداره کل هماهنگی و پیگیری شعب و محمد شیخ حسینی مدیر شعب استان تهران با توجه به موضوع جلسه و آخرین وضعیت شعب استان تهران و مشکلات و معضلات موجود و دستاوردهای آن سخنانی ایراد کردند و روسای شعب استان تهران نیز در پنل های تخصصی به بیان نقطه نظرات خود پرداختند.
گفتنی است این نشست با حضور اعضاءهیئت‌مدیره و مدیران ستادی در ساختمان مرکز آموزش و پژوهش بانک برگزار شد.

نام:
ایمیل:
* نظر: