کد خبر: ۵۱۴۰۸
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۱
با "سلاحهای کشتار جمعی وسوسه" آشنا شوید!
تاریخ حضور زنان در خدمت نظامی به بیش از ۳۰۰۰ سال پیش می رسد. در این گزارش 10 ارتش بزرگ دنیا را که از زنان زیبا به صورتی ویژه و هدفمند استفاده می کنند مرور می کنیم.
تاریخ حضور زنان در خدمت نظامی به بیش از ۳۰۰۰ سال پیش می رسد. از زمان های دور، نقش زن در مشارکت عملی در جنگ ها و درگیری های نظامی، بسیار مهم و پررنگ بوده است.
به گزارش تجارت آنلاین از باشگاه خبرنگاران جوان؛ اگرچه حضور زنان در نبردها و به ویژه در خط مقدم محدود به تعداد اندکی از کشورهاست، اما علیرغم توانایی جسمی و روانی سربازان زن در مقایسه با همنوعان مردشان، نمی توان نقش و ارزش آنان را در این خصوص نادیده گرفت.فارغ از اختلاف نظرها، حضور زنان در ارتش مانند هوای تازه است. زنان نظامی دارای قدرت، هوش، شجاعت، جسارت و زیبایی هستند. برخی پژوهشگران حتی عنوان «سلاح کشتار جمعی وسوسه» را به آنان اطلاق کرده اند. این ارتش ها، یگان هایی از زیباترین زنان را به خدمت گرفته اند.

 

 زیباترین زنان و دختران نظامی در ارتش های جهان +تصاویر


۱۰- زنان زیبا در ارتش امریکا :

ارتش ایالات متحده از نظر به کارگیری زنان زیبا در یگان های خود در مقام دهم جای گرفته است. به همان اندازه که زنان زیبا در ارتش امریکا خدمت می کنند، زنانی که زیبایی کمتری دارند نیز در این یگان ها مشغول خدمتند. زنان در ایالات متحده از بدو تأسیس اجازۀ ورود به ارتش را دریافت کردند و هم اکنون ۱۴% از کل نیروهای مسلح، ۲۰% از نیروهای ذخیره و ۶% از نیروهای گارد ملی این کشور را تشکیل می دهند.

 زیباترین زنان و دختران نظامی در ارتش های جهان +تصاویر


۹- ارتش چک :

خدمت زنان در ارتش چک از شروع جنگ جهانی دوم آغاز شد. در آن زمان زنان به عنوان پرستار یا اپراتور مخابرات در مناطق محدود مشغول خدمت بودند. بعدها زنان وارد بخش های مختلف ارتش شدند.

 زیباترین زنان و دختران نظامی در ارتش های جهان +تصاویر


۸- ارتش لهستان :

لهستان از کشورهایی است که زنان را در خطوط مقدم نبرد به خدمت گرفته است. دولت این کشور از سال ۱۹۹۹ اجازۀ پیوستن زنان به ارتش را صادر کرد. هم اکنون بیش از ۲۵۰۰ زن در ارتش لهستان به خدمت مشغولند و مجازند در هر قسمتی از ارتش در نیروهای سه گانه یا گارد ملی خدمت کنند.

 زیباترین زنان و دختران نظامی در ارتش های جهان +تصاویر


۷- ارتش پاکستان :

زنان در پاکستان از بدو تأسیس ارتش این کشور وارد آن شدند و در خطوط مقدم نبرد به خدمت مشغول گردیدند. نخستین بار در سال ۲۰۰۶ زنان پاکستانی اجازۀ ورود به نیروی هوایی ارتش این کشور را یافتند اما هنوز اجازۀ ورود به نیروی دریایی را که فقط مختص مردان است، ندارند.

 زیباترین زنان و دختران نظامی در ارتش های جهان +تصاویر


۶- ارتش نروژ :

برخلاف بسیاری از کشورهای اروپایی که خدمت سربازی اجباری را برای زنان الغاء کرده اند، دولت نروژ در سال ۲۰۱۴ قانونی دایر بر این امر تصویب کرد. نروژ نخستین کشوری است که زنان نظامی را در یگان های غواص ارتش خود به کار گرفته است.


۵- ارتش اوکراین :

زنان اوکراینی به زیبایی شهره اند. اما بکارگیری زنان در ارتش این کشور برای تشکیل یگانی از زیبارویان اوکراینی به نام «ارتش کشنده» امری غیرعادی نیست. ارتش اوکراین همچنین مسابقه ای تحت عنوان «زیباترین زن سرباز» را با هدف انتخاب زنان نظامی زیبا و قدرتمند برگزار می کند. در انتخاب برندۀ این مسابقه، علاوه بر معیارهای زیبایی معمول، آیتم های مهارتی و قدرت بدنی نیز مورد توجه هستند.

 
۴- ارتش فنلاند :

زنان فنلاندی همیشه در ساختار ارتش این کشور حضور داشته اند. در طول جنگ های داخلی، یگان زنان نیروهای ویژه در خط مقدم جنگیده اند. به سبب تجارب جنگی زنان، یگان ویژه ای از آنان برای جنگ های چریکی در ارتش فنلاند تشکیل شده است.

 زیباترین زنان و دختران نظامی در ارتش های جهان +تصاویر


۳- ارتش یونان :

زیبایی زنان یونانی منحصر به فرد و دارای تنوع زیادی است. زنان یونانی نیز مانند مردان هموطنشان مجبور به خدمت اجباری در ارتش نیستند؛ بلکه داوطلبانه وارد خدمت شده و در تمام بخش های ارتش حضور دارند.


۲- ارتش رومانی :

زنان رومانی فقط زیبایی ندارند؛ بلکه نقش بسیار مهمی را در ساختار ارتش این کشور ایفا می کنند. اگرچه ارتش رومانی فاقد سلاح کافی و حتی دچار کمبود نیروست، اما حداقل سلاح کشنده ای شامل این زنان را به خدمت گرفته است.

 زیباترین زنان و دختران نظامی در ارتش های جهان +تصاویر


۱- جذاب ترین زنان در ارتش روسیه :

این بخش نیازی به توضیح اضافه ندارد. زنان روس به زیبایی چهره و جذابیت و ملاحت بدنی، مشهورند. حضور زنان روس در ارتش این کشور به زمان جنگ جهانی اول بر می گردد. در آن دوران بیش از یک میلیون نفر از زنان ارتش روسیه در جبهه های نبرد حضور داشتند. بیش از ۲۴ هزار پرواز در طول جنگ توسط زنان خلبان انجام شده است. اما اکنون نقش آنان در ارتش و خدمت نظامی بسیار کم رنگ تر از گذشته است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار