کد خبر: ۵۱۴۲۶
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۲
از رسوایی شرکت نیسان تا قتل عام در پایتخت قمار
تجارت آنلاین: کاتالونیا خواستار میانجیگری بروکسل در استقلال، فشار بخش های تجاری انگلیس به وزیرخارجه، مرگ 59 تن در حمله لاس وگاس و رسوایی شرکت نیسان از جمله مهمترین تیترهای مهم صفحه اول روزنامه های روز سه شنبه دنیا هستند.
*کاتالونیا خواستار میانجیگری بروکسل در استقلال – فایننشال تایمز
رئیس جمهور کاتالونیا از اتحادیه اروپا در بروکسل درخواست کرد تا با میانجیگری به درگیری های استقلال از اسپانیا پایان دهد.درمقابل اتحادیه اروپا معتقد است این بحث یک موضوع داخلی است. 90 درصد درهمه پرسی استقلال منطقه کاتالونیا از اسپانیا به جدایی رای دادند درمقابل یورش پلیس اسپانیا علیه کاتالونیا شدید بود.
مرور تیترهای مهم صفحه نخست روزنامه های جهان

*فشار بخش های تجاری انگلیس به وزیرخارجه - گاردین
بوریس جانسون وزیرخارجه انگلیس از سوی روئسای شرکت های تجاری این کشور متهم به بی ثباتی دولت کردند و برخی از نمایندگان پارلمان خواستار استعفای وی هستند. بوریس جانسون زیر فشار انتقادات و حملات رهبران تجاری و اعضای حزب محافظه کار است که کنفرانس سه روزه خود را در منچستر برگزار کردند. ریاست اتاق بازرگانی انگلیس وزیرخارجه را متهم به زیرسئوال بردند اعتماد اقتصادی در کشور کرد.
مرور تیترهای مهم صفحه نخست روزنامه های جهان

*مرگ 59 تن در حمله لاس وگاس – واشنگتن پست
تیراندازی در کنسرت موسیقی در لاس وگاس 59 کشته و 500 زخمی برجای گذاشت. فرد ضارب یک حسابدار قمارباز بازنشسته 64 ساله بوده است. استفن پدوک با استفاده از 34 تفنگ دست به کشتار گسترده زد و بر 22 هزار شرکت کننده در این کنسرت از طبقه 32 هتل ماندلی بی هتل آتش گشود و سپس دست به خودکشی زد.هنوز انگیزه وی مشخص نشده است. پلیس فدرال آمریکا اعلام کرده است که عامل حمله لاس‌وگاس ارتباطی با گروه‌های تروریستی بین‌المللی نداشته است.
مرور تیترهای مهم صفحه نخست روزنامه های جهان

*رسوایی شرکت نیسان – ژاپن تایمز
شرکت خودروسازی نیسان در فراخوانی خواستار بازگشت 1.2 میلیون خودروی خود در ژاپن شد این درخواست به دلیل رسوایی و تخلف این شرکت در بخش بازرسی امنیتی و حفاظتی خودروهایش بوده است. این خودروها نتواسته اند قوانین امنیتی داخلی کشور درباره خودروها را به دست بیاورند.
مرور تیترهای مهم صفحه نخست روزنامه های جهان


نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار