کد خبر: ۵۱۴۳۳
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۵
مدیر شعب استان زنجان از دستیابی به رشد ۲۹ درصدی منابع قرض الحسنه تا پايان شهريور ماه سال جاري خبر داد.
رشد ۲۹ درصدی منابع استان زنجان بانک قرض الحسنه مهر ایران
به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، حسن خانمحمدی با اشاره به برنامه ها و فعالیتهاي بازاريابي استان زنجان در بخش تجهيز منابع گفت: استان زنجان به عنوان يکي از استان هاي پيشتاز در حوزه جذب منابع طي ۴ سال اخير، همواره دستيابي به اهداف عالي بانک در بخش هاي مختلف را نقشه راه خود قرار داده و کاركنان صف و ستاد استان با بهره گيري از پتانسيل هاي پيش رو و ظرفيت بازارهاي موجود، براي تحقق اين امر تلاش مي كنند.
وی ضمن تشکر از حمایتهای بی دريغ مديران و رؤساي ادارات مرکزي در پيشبرد برنامه ها، وضعيت استان زنجان را با عنايت به برنامه ريزي هاي صورت گرفته در حوزه بازاريابي و تعامل با مديران و مسئولان سازمانها و شرکتهاي فعال در سطح استان مطلوب و همواره رو به رشد دانست.
خانمحمدی بیان کرد: اشاعه فرهنگ قرض الحسنه و حمایت از اقشار کم توان جامعه به عنوان متعالی ترين اهداف بانک، اين امکان را فراهم مي سازد تا در نهايت انگيزه و تلاش، بتوان به ارائه خدمت پرداخت. 
مدیر شعب استان زنجان، تعامل مثبت با اشخاص حقیقی و حقوقی، برگزاري نشست با مسئولان سازمانها و شرکتها به منظور تشريح سبد محصولات و خدمات، استفاده از مناسبت هاي تقويمي در معرفي بانک، راهنمائي شعب در اجراي بهينه بسته ها، طرح ها و سياستهاي اعتباري، تجهيز منابع پايدار، تاکيد بر بانکداري الكترونيك و وصول حداكثري مطالبات را از برنامه هاي موثر اين مديريت در جهت تحقق رشد ۲۹ درصدي منابع استان طي ۶ ماهه نخست سال جاري برشمرد.
وی در پایان افزود: تلاش می کنیم تا با برنامه ريزي کاربردي و بسيج امکانات در تمامي حوزه ها بتوانيم تا پايان سال تمامي اهداف عاليه را محقق نموده و گامي در راستاي کمك به زندگي كريمانه جامعه هدف بانك برداريم.

نام:
ایمیل:
* نظر: