کد خبر: ۵۱۴۴۷
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۶
جهت حذف موانع ارتباطی مشتریان با بانک؛ امکان تماس مستقیم با واحد مدیریت شکایات و تقاضاهای بانک آینده، به صورت شبانه روزی برقرار گردید.
بهره‌برداری کانال ارتباطی‌24‌ساعته شکایات و تقاضا بانک‌آینده
در راستای ارزش آفرینی برای مشتریان و افزایش سطح رضایتمندی اقشار مختلف و به منظور سهولت دسترسی وضرورت به کارگیری تمهیدات لازم در جهت حذف موانع ارتباطی مشتریان با بانک؛ امکان تماس مستقیم با واحد مدیریت شکایات و تقاضاهای بانک آینده، به صورت شبانه روزی برقرار گردید.

در این راستا، مشتریان عزیز بانک آینده می توانند؛ علاوه بر تماس از طریق کانال های ذیل با شمارهگیری تلفن 85936  و مرکز ارتباط بانک، به صورت شبانه روزی با واحد مدیریت شکایات و تقاضاهای بانک، در تماس بوده و نسبت به ارائه شکایات و یا انعکاس تقاضاهای خود اقدام تا پس از بررسی و رسیدگی، از نتیجه کار خود مطلع گردند.
سامانه پیامکی: 300000724 - پست الکترونیکی: complaint@ba24.ir - صندوق پستی: 1513835811 - مرکز ارتباط: 27663200-021 - نمابر: 89313012-021  - تارگاه بانک آینده: www.ba24.ir  «بخش ثبت شکایات»
این اقدامات، در راستای ارزش آفرینی مستمر بانک آیندهبرای مشتریان، تعامل مناسب با آنها و تحقق اصل پاسخگوئی، انجام می‎گیرد.


نام:
ایمیل:
* نظر: