کد خبر: ۵۱۴۶۹
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۹
مرور تیترهای مهم صفحه نخست روزنامه های جهان
تجارت آنلاین: ترزا می خواستار توقف اختلافات برسر برگزیت، اخراج 15 دیپلمات کوبایی از آمریکا، هجوم مسافران چینی به خطوط راه آهن در تعطیلات و برنامه ریزی تیرانداز لاس وگاس برای کشتار از جمله مهمترین تیترهای صفحه اول روزنامه های روز چهارشنبه دنیا هستند.
*ترزا می خواستار توقف اختلافات برسر برگزیت – گاردین
نخست وزیر انگلیس در جریان کنفرانس حزب محافظه کار خواستار توقف درگیری درون حزبی درباره برگزیت و نحوه خروج از اتحادیه اروپا شد.این درگیری درون حزبی بیشتر از گذشته با سخنان بوریس جانسون وزیرخارجه شدت گرفت.بسیاری از نمایندگان محافظه کار سخنان جانسون را تلاش برای بی ثباتی دولت "ترزا می" خواندند.
رازهای پشت پرده تیراندازی در لاس وگاس

*اخراج 15 دیپلمات کوبایی از آمریکا – نیویورک تایمز
دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا 15 دیپلمات کوبایی را از آمریکا اخراج کرد.این تصمیم بار دیگر جنگی سرد بین دو کشور را آغاز کرد.دستور ترک خاک ایالات متحده به دیپلماتهای کوبایی از تلاشهای ترامپ برای برهم زدن روابط با کوباست که اخیرا توسط باراک اوباما پس از یک قرن بهبود یافته بود.
رازهای پشت پرده تیراندازی در لاس وگاس

*هجوم مسافران چینی به خطوط راه آهن در تعطیلات – چاینا دیلی
خطوط راه آهن چین در اولین روز تعطیلات روزملی ، با تعداد بالای مسافران روبرو شد و بیش از 15 میلیون سفر داشته است. در اولین روز از هشت روز تعطیلات در چین 113 میلیون نفر به مناطق دیدنی کشور رفته اند. این یکی از طولانی ترین تعطیلات در اوایل پاییز است. انتظار می رود در این مدت 130 میلیون سفر در راه آهن های چین صورت گیرد.
رازهای پشت پرده تیراندازی در لاس وگاس

*برنامه ریزی تیرانداز لاس وگاس برای کشتار – واشنگتن پست
بازرسی ها درباره تیرانداز لاس وگاس که باعث مرگ 59 نفر و زخمی شدن 500 تن شد ادامه دارد. برطبق بررسی ها "استفن پداک" پیش از شروع تیراندازی به روی مردم با قراردادن دوربین های کوچک در اطراف محل مراقب عبور مامورین پلیس بوده است. مقامات آمریکایی اعلام کردند که این مهاجم برای فهمیدن زمان ورود پلیس‌ها در کارت سرویس روم و همچنین روزنه در ورودی اتاق، دوربین‌هایی جاسازی کرده بود.هنوز انگیزه کشتار گسترده مردم در لاس وگاس توسط این فرد پیدا نشده است.
رازهای پشت پرده تیراندازی در لاس وگاس
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار