کد خبر: ۵۱۵۵۲
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۵
مرور تیترهای مهم صفحه نخست روزنامه های جهان
تجارت آنلاین: توطئه نمایندگان حزب محافظه کار برای برکناری "ترزا می" ؛ خروج بانک های بزرگ از کاتالونیا، تاثیر طوفان بر بازارکار آمریکا، همکاری امنیتی چین و آمریکا از جمله مهمترین تیترهای صفحه نخست روزنامه های روز شنبه دنیا هستند.
*توطئه نمایندگان حزب محافظه کار برای برکناری "ترزا می" - ایندیپندنت
30 تن از نمایندگان حزب محافظه کار توطئه برکناری "ترزا می" را داشتند. این نمایندگان شامل وزرای پیشین کابینه دیوید کامرون بودند که قصد داشتند در جلسه هفته آینده پارلمان خواستار برکناری نخست وزیر انگلیس شوند.براساس قوانین حزب محافظه کار درصورت دریافت نکردن  رای اعتماد 48 نماینده ، پارلمان انگلیس می تواند درخواست برکناری نخست وزیر را بدهد.
توطئه نمایندگان برای برکناری

*خروج بانک های بزرگ از کاتالونیا - فایننشال تایمز
به دنبال رای استقلال منطقه کاتالونیا از اسپانیا ، یکی از بانک های  بزرگ کاتالونیا تصمیم به تغییر دفتر مرکزی اش از شهر بارسلون گرفته است. گزارش فایننشال تایمز، بانک سابادل دومین بانک بزرگ در کاتالونیا و پنجمین بانک بزرگ در اسپانیاست تصمیم به تغییرمکان دفتر مرکزی خود از این منطقه به منطقه ای در شرق اسپانیا دارد. این حرکت نشانگر نگرانی بخش اقتصادی منطقه کاتالونیا درباره روابط بارسلون و مادرید است.
توطئه نمایندگان برای برکناری

*تاثیر طوفان بر بازارکار آمریکا – نیویورک تایمز

اقتصاد آمریکا با دو طوفان بزرگ در تابستان روبرو شد اما به کندی نشانه هایی از قوت را از خود نشان می دهد. در ماه سپتامبر سی و سه هزار شغل از دست رفته  است . با وجودی که کارفرمایان به دلیل طوفان حقوق ها را کاهش دادند گزارش های وزارت کار آمریکا از رشد اقتصادی در بازارکار خبر می دهد.

توطئه نمایندگان برای برکناری


*همکاری امنیتی چین و آمریکا- چاینا دیلی
چین و آمریکا پذیرفتند تا درباره حفاظت سایبری و مقابله با تروریسم بایکدیگر همکاری کنند.پکن و واشنگتن در این توافق همکاری گسترده ای را در بخش امنیتی خواهند داشت.
توطئه نمایندگان برای برکناری
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار