کد خبر: ۵۱۶۶۰
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۷
مرور تیترهای مهم صفحه نخست روزنامه های جهان
تجارت آنلاین: دردسر هزینه های سنگین سفرهای وزرای کابینه ترامپ، آمریکا خواستار قطع روابط متحدین با کره شمالی ، هشدار وزیر اقتصاد آلمان از کمبود نقدینگی در اقتصاد و اخراج تهیه کننده هالیوودی به دلیل مزاحمت جنسی از جمله مهمترین تیترهای صفحه اول روزنامه های روز دوشنبه دنیا هستند.
* اخراج تهیه کننده هالیوودی به دلیل مزاحمت جنسی – نیویورک تایمز
هیئت مدیره استودیوی فیلم وینشتاین ، اعلام کرد که هاروی وینشتاین مدیرعامل این شرکت ساخت وپخش فیلم را به دلیل اتهامات مزاحمت جنسی اخراج می کند. هاروی وینشتاین در طول یک دهه گذشته با اتهام سواستفاده جنسی از هنرپیشه های زن هالیوودی روبرو شده است.
اخراج تهیه کننده هالیوودی به دلیل مزاحمت جنسی

*دردسر هزینه های سنگین سفرهای وزرای کابینه ترامپ – واشنگتن پست
جنجال هزینه های بالای سفرهای هوایی وزاری کابینه ترامپ می تواند تهدیدی بر روابط رئیس جمهور آمریکا و وزرایش باشد. دولت ترامپ و وزرایش یکی از ثروتمندترین دولت ها در تاریخ آمریکاست اما با انتقاد شدید نسبت به ولخرجی وزرا از بودجه کشور روبرو شدند. بازرسان پنج پرونده درباره پروازهای مقامات کابینه که به میلیون ها دلار میرسد را آغاز کردند.
اخراج تهیه کننده هالیوودی به دلیل مزاحمت جنسی

*آمریکا خواستار قطع روابط متحدین با کره شمالی - وال استریت ژورنال
به دنبال درخواست آمریکا برای اعمال فشار به پیونگ یانگ، بیش از 20 کشور روابط دیپلماتیک خود با دولت کره شمالی را کم کردند.مقامات آمریکا از کشورهای متحد خود خواستند تا روابط خود را با دولت کره شمالی قطع کنند.
اخراج تهیه کننده هالیوودی به دلیل مزاحمت جنسی

*هشدار وزیر اقتصاد آلمان از کمبود نقدینگی در اقتصاد جهانی – فایننشال تایمز
ولفگانگ شوبل درباره سطح بدهی های جهانی هشدار داد و گفت سیاست گذاریهای بانک مرکزی ممکن است باعث ایجاد یک حباب تازه و بحران اقتصادی شود. به گفته شوبل رشد کند تولید می تواند بر بهبودی اقتصاد جهانی تاثیر بد داشته باشد.
اخراج تهیه کننده هالیوودی به دلیل مزاحمت جنسی
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار