کد خبر: ۵۱۷۴۸
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۵
قائم مقام موسسه اعتباري ثامن با حضور در شرکت تدبير اقتصاد مجد، از آن به عنوان تنها شرکت وصول مطالبات موسسه نام برد و از بخش هاي تخصصي آن بازديد و با کارکنان شرکت گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومي، قائم مقام موسسه اعتباري ثامن در اين بازديد با اعضاي هيات مديره و مديران ارشد شرکت تدبير اقتصاد مجد ديدار، و اظهار داشت: شرکت تدبير اقتصاد مجد که کمتر از يک سال از تاسيس و راه اندازي آن مي گذرد به يکي از تامين کنندگان مالي سازمان تبديل شده است .
محمود مرداني در ادامه تصريح کرد: اين شرکت با وصول معوقات غير جاري نياز موسسه را به افزايش سپرده گذاري کاهش داده است.
وي همچنين به انتظارات موسسه اعتباري ثامن از شرکت اشاره کرد و گفت:  داشتن شرکت وصول مطالبات تنها آرزوي موسسات و بانک ها نيست، بلکه مهم ترين مسئله صراحت و تسريع در شيوه هاي وصول مطالبات و اعتبار سنجي صحيح و مناسب است.
قائم مقام موسسه اعتباري ثامن بيان کرد:  يک شرکت مانند تدبير اقتصاد مجد ابتدا بايد  در فرايند وصول معوقات به عنوان بازوي مشاوره اي و پيشنهاد کننده اصلاح سيستم اجرايي ثامن عمل کند و در ادامه به ارائه خدمات در  اجراي عمليات وصول اقدام نمايد.
محمود مرداني استفاده بهتر از سيستم نرم افزاري را اولويت کاري موسسه اعتباري ثامن اعلام کرد و ابراز داشت: استفاده بهينه و مناسب از نرم افزارها و سيستم ها موجب کاهش هزينه ها مي گردد؛ وقتي سرويس هاي استاندارد به نيروها داده شود منافع آن نصيب شرکت و موجب افزايش بازدهي براي کل سازمان  مي شود.
مرداني خاطرنشان شد: اگر عمليات وصول مطالبات کمتر به صورت فيزيکي انجام شود، مي تواند يکي از مسيرهاي جذب مشتري براي بانک باشد.
قائم مقام موسسه اعتباري ثامن گفت: شايسته است در واحد طرح و برنامه آناليزي صورت گيرد که با انجام مقايسه هزينه کرد انجام وصول مطالبات در موسسه ثامن و شرکت تدبير اقتصاد مجد تحليل درستي با توجه به ضريب هزينه شکل بگيرد تا بتوان از عملکرد شرکت در داخل و خارج سازمان دفاع و کاهش هزينه هاي وصول را به عنوان برند شرکت عنوان کرد. در اين راستا نظارت بر شرکت هاي پيمانکار بايد توسط واحد نظارت و ارزشيابي حرفه اي، هوشمند و دقيق انجام شود.
مرداني در بخش پاياني صحبت هاي خود بيان داشت: توفيق و موفقيت هر سازمان با بکارگيري نيروهاي متخصص و متعهد و کوشا امکان پذير است. بر اين اساس در جذب نيروها بايد ضمن احراز صلاحيت هاي عمومي به اخلاق و عملکرد کاري و بي حاشيه بودن آنها توجه داشت، و نيروهاي اخلاق محور و عملگرا را جذب سازمان کنيم.

نام:
ایمیل:
* نظر: