کد خبر: ۵۱۷۷۶
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۷
نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی( (ipap)از تاریخ 20 مهرماه با همکاری نمایشگاه دوسلدورف آلمان و مشارکت و حضور نمایشگاه interpack بزرگترین نمایشگاه چاپ و بسته بندی جهان و drupa بزرگترین نمایشگاه صنعت چاپ جهان، در محل نمایشگاه های بین المللی شهرآفتاب آغاز به کار می کند.
نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی (ipap) در شهرآفتاب آغاز به کار می کند

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شهرآفتاب، نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی( (ipap)از تاریخ 20 مهرماه با همکاری نمایشگاه دوسلدورف آلمان و مشارکت و حضور نمایشگاه interpack بزرگترین نمایشگاه چاپ و بسته بندی جهان و drupa بزرگترین نمایشگاه صنعت چاپ جهان، در محل نمایشگاه های بین المللی شهرآفتاب آغاز به کار می کند.

هدف از برگزاری این نمایشگاه تبدیل ایران به مرکز بزرگ معرفی و آشنایی با جدیدترین تکنولوژی ها و دستاوردهای صنعت چاپ و بسته بندی در منطقه است که در فضای بالغ بر 15 هزارمتر مربع و با حضور 150شرکت داخلی و خارجی برگزار می شود.

مشارکت کنندگان از کشورهای آلمان، اتریش، فرانسه، ایتالیا، بلژیک، کره جنوبی، لهستان، ترکیه و چین در این نمایشگاه حضوردارند که در زمینه های خدمات پیش تولید چاپ، خدمات پس از چاپ، ماشین آلات، ابزار و تجهیزات جانبی چاپ، چاپ دیجیتال، تبدیل و بسته بندی کاغذ، مواد اولیه، مواد کمکی برای بسته بندی، نرم افزارهای مدیریت چاپ، فرآوری و ماشین آلات بسته بندی مواد غذایی و نوشیدنی ها، فرآوری و ماشین آلات بسته بندی مواد دارویی، آرایشی و بهداشتی، فرآوری و ماشین آلات بسته بندی شیرینی جات و نان ها، مواد بسته بندی، روش های بسته بندی و تولید بسته بندی، ماشین آلات ساخت و تولید مواد بسته بندی فعال هستند.

حضور هیات های تجاری و بازدیدکنندگان خارجی آلمان، ترکیه، پاکستان، الجزیره، گرجستان، هند، کانادا، امارات متحده عربی، قطر، مصر و افغانستان در این نمایشگاه قطعی شده است.

سمینار SAVE FOOD با همکاری سازمان خوار و بار کشاورزی ملل متحد (فائو)، انجمن مهندسی و سازندگان ماشین آلات بسته بندی و فرآوری محصولات غذایی آلمان (VDMA) و نمایشگاه دوسلدورف در حاشیه نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی( (ipap) برگزار می شود .

گفتنی است مراسم افتتاحیه این نمایشگاه ساعت 11 روز  پنجشنبه 20 مهر ماه با حضور مقامات و مسوولین مرتبط برگزار می شود. ساعات کار نمایشگاه از 10 تا 18 است و تا 23 مهرماه ادامه دارد.


نام:
ایمیل:
* نظر: