کد خبر: ۵۱۷۹۸
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۶
محمدرضا سبزواری مدیرشعب استانی بانک ایران زمین با هدف تعامل سازنده با اصحاب رسانه با هیات رئیسه کانون صنفی روزنامه نگاران استان دیدار و نقش روزنامه نگاران و اصحاب رسانه را برای بالا بردن فرهنگ آحاد جامعه بی بدیل عنوان کرد.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین؛ این دیدار که به میزبانی مدیریت شعب استان های اصفهان، قم، مرکزی و چهارمحال وبختیاری این بانک صورت پذیرفت، محمدرضا سبزواری مدیر استان ضمن عرض خیر مقدم به تشریح عملکرد بانک ایران زمین پرداخته و درخصوص موضوعات بانکی مطالبی را عنوان و رونق و توسعه بازار کسب و کار را زمینه ساز رشد اقتصادی بیان و تصریح کرد: فرهنگ عاملی مهم و زمینه ساز اصلاح رفتار اجتماعی است. 
سبزواری با اشاره به ضرورت حمایت و ترویج فرهنگ تعامل با محیط زیست به رسالت های اجتماعی بانک ایران زمین پرداخته و لزوم استفاده صحیح از مواهب طبیعی خدادادی و محیط زیست را بر پایه رفع فرهنگی دغدغه های اجتماعی دانست و سه برنامه فرهنگی سه شنبه های بدون خودرو، جمعه های بدون پلاستیک و پویش ملی برای زندگی همین یک زمین را داریم را از اهم فعالیت های اشاعه فرهنگ سلامت جامعه و حفظ محیط زیست بر شمرد.
مدیراستان با اشاره به رسالت اصحاب رسانه، اظهار داشت: رسانه ها دارای جایگاه والایی در جامعه هستند و می توانند منعکس کننده خوب، نکات مثبت و ضعف تلاش های صورت گرفته باشند.
در ادامه فضل اله سلطانی رئیس انجمن صنفی خبرنگاران و روزنامه نگاران استان اصفهان ضمن ابراز خرسندی از همکاری های صورت گرفته با بانک ایران زمین افزود: فعالان حاضر در انجمن صنفی روزنامه نگاران، اخبار استان را به صورت شبانه روزی منعکس نموده و در این زمینه آمادگی داریم با دقت ضمن انجام رسالت خویش حامی ومروج فرهنگ تعامل صحیح با محیط زیست و فعالان این عرصه باشیم.
وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته از حمایت های مالی و معنوی بانک ایران زمین از اولین جشنواره رسانه های مکتوب و مجازی استان اصفهان افزود: ما بدنبال گسترش حوزه فعالیت در سال آتی در سطح کشوری هستیم و برای نخستین بار آثار برگزیده جشنواره را منتشر و در اختیار عموم قرار خواهیم داد و افتخار داریم که بانک ایران زمین را به عنوان حامی در کنار خود داریم.
مدیر عامل انجمن صنفی با آرزوی موفقیت برای بانک ایران زمین افزود: مطمئناً سختی های کار اقتصادی و تاثیر های آن در راستای اهداف اقتصاد مقاومتی ستودنی است.
در پایان از مدیر استانی بانک ایران زمین به پاس حمایت های مادی و معنوی با اهداء لوح سپاس تقدیر و تشکر به عمل آمد.

نام:
ایمیل:
* نظر: