کد خبر: ۵۱۸۰۴
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۳
مدير عامل موسسه‌اعتباري ثامن: قدردان حمايت هاي بانک‌مرکزي،‌دولت و بويژه مشتريان باوفاي ثامن به دليل صبر‌و‌شکيبايي آنان در طول اين مدت بحراني باشيم .

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومي، درابتداي جلسه معاونت منطقه يک تهران ضمن خوشامدگويي به کليه مدعوين ،با تاکيد بر ضرورت شناخت فرهنگ سازماني ، ضرورت همبستگي و تلاش مضاعف در بين همه کارکنان موسسه،تصريح کرد:با شناخت دقيق فرهنگ سازماني و بهره برداري مطلوب از آن به عنوان نقطه قوت مي توان در راستاي ايجاد هم افزايي و گذر از بحران گام هاي موثري برداشت.
در ادامه جلسه محمدحسين نظري توکلي ،مديرعامل موسسه با تقدير از همکاران گفت: سرمايه انساني موسسه ثامن عظيم ترين سرمايه در کل شبکه بانکي است که وابستگي و علاقه و عشق خود را به موسسه ثامن نشان داده است.
وي افزود: از مشتريان صبور موسسه تشکر و قدرداني کنيم که در سخت ترين لحظات در کنار موسسه، يار و ياورمان بوده و حتي در برخي مواقع مشاهده شده که افراد از محل نقدينگي خود براي راضي نگه داشتن ساير مشتريان دست به اقدامات تاثير گذاري زده اند.
نظري توکلي با تاکيد بر حمايت هاي بي دريغ و پي در پي دولت و بانک مرکزي از مجموعه ثامن، آن را نشانه قدرت و استحکام موسسه دانست و اظهار داشت: مجموعه اي نبوده که بانک مرکزي و دولت به اين شکل از آن حمايت و مشتريان آن را به آرامش دعوت کرده باشند که اين همان نشان از قدرت و سلامت فعاليتهاي موسسه ثامن است.
وي همچنين به موضوع تجميع اشاره داشت و تصريح کرد: اگر قرار باشيد تجميعي صورت پذيرد نيازمند زمان زيادي است و ما اميدواريم در مسير اين تجميع اتفاقات خوشايند ديگري رخ دهد و ثامن همان ثامن باقي بماند.
مديرعامل موسسه اعتباري ثامن با تاکيد بر حفظ آراستگي و انضباط تصريح کرد: آنچه در اين مجموعه يکي از ويژگي هاي منحصر به فرد بود، رعايت آراستگي و انضباط در بين همکاران و فضاي شعب بود يعني زماني که مشتري وارد شعبه مي شد با همکاراني آراسته و متحد الشکل مواجه بود که اين امر در جلب اعتماد در بين مشتريان اهميت فراواني دارد.
نظري توکلي در ادامه به برخورد همکاران با مشتريان اشاره داشت و گفت: در برخود با مشتريان نبايد بين آنها تبعيض قائل شويم.
وي عنوان کرد: با مشتريان مطالباتي همان گونه برخورد کنيم که با مشتريان سپرده گذار برخورد مي کنيم چرا که آنچه در برهه زماني کنوني مي تواند به ما کمک کند ساماندهي مطالبات است.
مديرعامل موسسه اعتباري ثامن اضافه کرد: در شعب ، وصول مطالبات بهترين ابزار جهت افزايش نقدينگي است.
وي هماهنگي بين صف و ستاد را بسيار مهم توصيف کرد و ابراز داشت: هر مجموعه اي يک فرهنگ سازماني دارد متاسفانه مديران قبلي با فرهنگ سازماني موسسه ثامن آشنايي نداشتند و ارتباط عاطفي که بين همکاران و مديران ارشد سازمان حاکم بود به شکل قابل توجهي کم رنگ شده بود و بايد گفت اکنون اين ارتباط همانند سابق عميق و قوي و پابرجاست و همکاران بايد بدانند هماهنگي و ارتباط بين صف و ستاد جدايي ناپذير است.
نظري توکلي نوع سياست بانکداري در ثامن را حمايت از اقشار ضعيف جامعه و کمک به آحاد مردم خواند و بيان داشت: الگوي آن را مي توان در پرداخت تسهيلات خرد از جانب موسسه جستجو کرد.
وي با تاکيد بر اينکه هيچ زماني نبايد تسهيلات حذف شود ادامه داد : پرداخت تسهيلات خرد موجب خرسندي مشتريان به ثامن شده و از طرفي ديگر ما زندگي اين تسهيلات گيرندگان خرد را متحول و احيا و مشکلات آنها را در کوتاه ترين زمان ممکن برطرف کرده بوديم و اين خود باعث جلب اعتماد در بين مشتريان نسبت به ديگر رقباي شبکه بانکي و افزايش چشمگير مشتريان شده بود.

نام:
ایمیل:
* نظر: