کد خبر: ۵۱۸۰۷
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۸
مراسم قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز سال1395 بانک کشاورزی روز چهارشنبه 19 مهر در محل ساختمان مرکزی این بانک برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک کشاورزی، در این مراسم که با حضور نماینده دادستان کل کشور،نماینده وزارت امور اقتصادی و دارایی، نمایندگان بانک مرکزی،  روح الله خدارحمی عضو هیات مدیره بانک کشاورزی، محمدرضا غفوری مدیر امور مشتریان و بانکداری عمومی و جمعی از مدیران و کارشناسان این بانک برگزار شد،  368500 نفر برندگان قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز سال1395 بانک کشاورزی به قید قرعه انتخاب شدند.

بر اساس این گزارش، جوایز قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز سال1395 بانک کشاورزی شامل 800 کمک هزینه خرید خودروی تولید داخل هریک به مبلغ 250میلیون ریال، 1800 کمک هزینه خرید صنایع دستی ساخت داخل هرکدام  به مبلغ 5 میلیون ریال ، 24325 فقره جایزه نقدی دومیلیون ریالی و 341575 فقره جایزه نقدی یک میلیون ریالی است که به  368500 نفر از مشتریان خوش شانس بانک کشاورزی در سراسر کشور تعلق گرفت.

این گزارش می افزاید اسامی برندگان جوایز ممتاز از طریق وب سایت بانک کشاورزی  و اسامی برندگان سایر جوایز از طریق شعب این بانک در سراسر کشور به زودی اعلام خواهد شد.

شایان ذکر است مهلت سپرده پذیری حساب های قرض الحسنه پس انداز سال1395 بانک کشاورزی تا پایان اسفند ماه سال 95 اعلام شده بود و این بانک در قالب کمپین های تبلیغاتی «محبت برداشت کنیم» و «اندوخته های آسمانی» تبلیغات گسترده ای را برای تشویق هموطنان به سپرده گذاری با هدف بهره مندی از اجر اخروی مشارکت در حمایت از نیازمندان، بهبود معیشت کشاورزان و روستاییان زحمتکش و ساختن ایرانی آباد و حاصلخیز و همچنین شرکت در قرعه کشی و برخورداری از جوایز ارزشمند انجام داد.
نام:
ایمیل:
* نظر: