کد خبر: ۵۱۸۸۲
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۴
شانزدهمین نمایشگاه بین المللی لوازم و تجهیزات پلیسی،امنیتی و ایمنی در نشست خبری ایپاس 2017 در ساعت 9 صبح روز دوشنبه(24 مهرماه) آغاز به کار می‌کند.

علیرضا علی آبادی، مدیر عامل شرکت ناجی پاس و دبیر اجرایی شانزدهمین نمایشگاه بین المللی لوازم و تجهیزات پلیسی،امنیتی و ایمنی در نشست خبری ایپاس 2017 در نشست خبری اظهار کرد: این نمایشگاه از ساعت 9 صبح روز دوشنبه به مدت ٤ روز در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.
وی در ادامه افزود: نمایشگاه ایپاس 2017 با 5 هدف برپا می‌شود که بترتیب: ۱- به روز رسانی، توسعه و ارتقاء کمی و کیفی تجهیزات پلیسی و استفاده از فن آوری های روز جهان با هدف تسهیل و تسریع در ماموریت محوله و ارتقاء توانمندی و فناوری های پلیسی با رویکرد پیشگیری از وقوع جرم. ۲- گسترش فرهنگ استفاده از تجهیزات ایمنی و امنیت در سطح جامعه به منظور کاهش حوادث، سوانح و خسارات ناشی از آن، ۳- حمایت از نخبگان و مخترعان فعال در زمینه تجهیزات مرتبط با با ماموریت پلیس و کمک به تجاری سازی ایده ها و طرح های برتر. ۴- ساماندهی فعالان حوزه تجهزات پلیسی، ایمنی و امنیتی و مدیریت و هدایت ظرفیت های بالقوه این بخش با هدف افزایش کیفی و ارتقاء فناوری ها ۵- بهره گیری از تمامی ظرفیت ها و پتانسیل ها و گسترش فضای آشنایی و مشارکت منابع تولید و مصرف با هدف کوتاه نمودن دست واسطه ها می باشد.
علی آبادی بیان کرد: در این نمایشگاه 350 شرکت خارجی و داخلی حضور خواهند داشت و محصولات ۲۹ کشور در نمایشگاه عرضه می شود و بیش از ۳۷ اثر توسط نخبگان در ۲۷ غرفه در بخش مخترعین عرضه می گردد و ۱۷ رده های پلیس تخصصی و معاونت های پشتیبانی کننده حضور دارند و محصولات خود را با گروه کالایی متنوع از قبیل فناوری، اطلاعات و ارتباطات، حمل و نقل، تسلیحات و مهمات، یونیفرم و لباس، نظارت تصویری و تجهیزات مراقبتی، ترافیک، آتش نشانی،امداد و نجات، سیستم های آموزشی و مشاوره ای و سایر زمینه های دیگر اعم از تجهیزات اشعه ایکس و نشریات تخصصی مرتبط در حوزه پلیسی، امنیتی و ایمنی در نمایشگاه ارایه خواهند کرد.
وی در ادامه به مقایسه تطبیقی نمایشگاه فعلی یا ادوار گذشته پرداخت و گفت: افزایش فضای اختصاص یافته در سال جاری حدود ۱۵۰۰۰ متر فضای مسقف و روباز است و در نمایشگاه سال جاری سعی شده گروه کالا به لحاظ جانمایی بر روی سایت نمایشگاه ساماندهی شده و از پراکندگی و تفرقه محصولات جلوگیری شود، تا بازدید های تخصصی و موضوعی و مرتبط سهل تر باشد. از نظر محتوایی نیز سعی شده همه گروه کالاهای مرتبط با امنیت و ایمنی شرکت داده شوند. یکی دیگر از ویژگی های محتوایی این نمایشگاه پیش بینی بیش از ۱۰ نشست تخصصی در طول نمایشگاه است. همچنین مجتمع نمودن غرفه های بخش بین الملل در یک محل به منظور تسهیل در بازدید فراهم شده است.
دبیر اجرایی نمایشگاه در خصوص ایجاد پاویون امداد و نجات، حمایت از تولید کنندگان داخلی اضافه نمود: به منظور حمایت از شرکت های که در زمینه تولید داخلی فعالیت دارند بخش ویژه تولید داخل و ما می توانیم در راستای حمایت از محصولات بومی در گروه کالاهای نمایشگاه شکل گرفته است و نهاد ها و سازمان های در زمینه ایمنی فعالیت دارند اعم از آتش نشانی، اورژانس، هلال احمر، مدیریت بحران و .... در این پاویون جانمایی شده اند.
وی به برگزاری نشست های آموزشی اشاره کرد مثل:  نشست علمی با عنوان مدیریت راهبردی با رویکرد اقتصاد دانش بنیان - تبیین اقتصاد دانش بنیان - کارگاه اموزشی معرفی پرتال تعیین ارزش کالا در گمرک
علی آبادی گفت: در بخش مخترعین نیز حدود ۷۹ اختراع و ابتکار و نوآوری از بخش های مختلف ناجا، فنی و حرفه ای و دانشگاه ها به دبیرخانه نمایشگاه ارسال گردید و طی سه مرحله داوری تعداد ۳۷ اثر انتخاب که در قالب ۲۷ غرفه در نمایشگاه عرضه خواهد شد. به علاوه امکانات زیادی برای مخترعین در نظر گرفته شده است، تمای مراحل اخذ غرفه، برپایی غرفه، تجهیزات نمایشگاهی، پذیرایی، اسکان و جابجایی این عزیزان به صورت رایگان انجام می پذیرد.

نام:
ایمیل:
* نظر: