کد خبر: ۵۱۸۸۶
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۰
رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه ایران، با همراهی جمعی از مدیران ارشد شرکت از شعب بیمه ایران استان همدان بازدید و از نزدیک با مسائل و مشکلات آنان آشنا شد.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بیمه ایران، آقای پورکیانی در هر یک از شعب استان ضمن قدردانی از زحمات کارکنان و شبکه فروش ومعرفی برنامه های جدید بیمه ایران اعلام کرد: از جمله این برنامه ها اصلاح ساختار سازمانی و انتقال قسمتی از اختیارات ستادی به استان ها است.
در ادامه این بازدیدها ، کارکنان و شبکه فروش استان همدان در فضایی صمیمی مسائل و مشکلات خود را با مدیرعامل و هیات همراه در میان گذاشتند.
همچنین سیدمحمدجواد موسوی مدیر بیمه ایران استان همدان ضمن خیرمقدم به مدیرعامل و هیات همراه و ارائه گزارش عملکرد ،عمده ترین مسائل این استان را مشکلات حوزه نیروی انسانی، عدم وجود پایانه خسارتی، استقرار شعبه مرکز استان در ساختمان استیجاری و برنامه های آموزشی برشمرد و درخواست رفع این مشکلات را مطرح کرد.
در بازدید مدیران ارشد بیمه ایران از استان همدان آقایان کاظمی عضو هیات مدیره، نعمت اللهی معاون توسعه مدیریت و منابع، آریانپور معاون حقوقی و هماهنگی امور استانها ، شعب و نمایندگیها ، حقیقی پناه مدیرکل هماهنگی امور استانها و شعب ، ترابی مدیرکل پشتیبانی، رمضانی مدیرکل حراست و امیری مدیرکل حسابرسی و بازرسی بیمه ایران، آقای پورکیانی را همراهی کردند.

نام:
ایمیل:
* نظر: