کد خبر: ۵۱۸۹۴
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۸
مدیرعامل بانک کشاورزی:حمایت کامل بانک کشاورزی و صندوق یکم کارگزاری این بانک را از بازار سرمایه و تصمیمات مرتبط با آن اعلام کرد.

دکتر مرتضی شهیدزاده رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی با حضور در نشست مشترک وزارت اموراقتصادی و دارایی، سازمان بورس و اوراق بهادار و شبکه بانکی کشور، حمایت کامل بانک کشاورزی و صندوق یکم کارگزاری این بانک را از بازار سرمایه و تصمیمات مرتبط  با آن اعلام کرد.
به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک کشاورزی، به منظوربررسی "  راهکارهای ادامه حمایت بانک ها از بازار سرمایه"  روزشنبه 22 مهر جلسه ای با حضور ندیمی بوشهری معاون بانک و بیمه وزیر امور اقتصادی و دارایی ، دکتر شاپورمحمدی رییس سازمان بورس و اوراق بهادار و مدیران عامل هفت بانک بزرگ کشور در محل وزارت امور اقتصادی و داریی برگزار شد و طی آن دکتر مرتضی شهیدزاده رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی حمایت کامل بانک کشاورزی و صندوق یکم کارگزاری این بانک را از بازار سرمایه و تصمیمات مرتبط  با آن اعلام کرد.
بر اساس این گزارش در این جلسه مقرر شد  صندوق های با درآمد ثابت بزرگ بانک ها هم چنان تا سقف ۵درصد دارایی خود،  نسبت به خرید سهام ادامه دهند و بانک ها هم به نسبت، واحدهای خود در صندوق توسعه بازار را افزایش دهند تا این صندوق بتواند به حمایت های خود از سهام ادامه دهد.
شایان ذکر است حسین خزلی  مدیر صندوق یکم  کارگزاری بانک کشاورزی  در این نشست دکتر شهیدزاده را همراهی می کرد.

نام:
ایمیل:
* نظر: