کد خبر: ۵۱۹۰۰
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۶
کشورهای چین و آلمان و ترکیه به صورت پاویون کشوری در نمایشگاه آب و تاسیسات آب و فاضلاب امسال که فردا صبح برگزار می‌شود حضور پررنگ‌تری از سایر شرکت‌کنندگان خواهند داشت.
با توجه به توسعه صنعت آب و تاسیسات آب و فاضلاب همه ساله نمایشگاه‌هایی در قالب نمایشگاه بین المللی در خصوص معرفی توانمندی‌های کشورمان برگزار می‌شود. امسال نیز سیزدهمین نمایشگاه آب و تاسیسات آب و فاضلاب از تاریخ ۲۴ تا ۲۷ مهرماه سال جاری در ۹ سالن نمایشگاهی در فضایی بالغ بر ۳۰ هزار متر مربع با ۱۲ هزار متر فضای سرپوشیده داخلی و ۱۷۴۰ متر فضای سرپوشیده خارجی و الباقی در فضای باز در محل برگزاری نمایشگاه‌های بین المللی تهران، با حضور ۲۵۸ شرکت داخلی و ۱۰۵ شرکت خارجی برگزار می‌شود.
شرکت کنندگان در این نمایشگاه از ۲۰ کشور از جمله ایتالیا، ترکیه، آلمان، آذربایجان، مجارستان، چین، فرانسه، اسپانیا، دانمارک، کره جنوبی، هندوستان، سوئیس، اتریش، انگلستان، سوئد، ژاپن، کانادا، بلژیک، ایسلند و جمهوری چک خواهند بود.
در خصوص مهمانان خارجی نیز باید گفت که این میهمانان با توجه به بازار هدف دعوت شده اند که غالباً از کشورهای عراق، سوریه، تاجیکستان ازبکستان، ارمنستان، آذربایجان هستند و قرار است که ضمن حضور در نمایشگاه و بازدید از توانمندی‌های صنعت آب و تاسیسات فاضلاب ایرانی در نشست‌های احتمالی در قالب BTB با شرکت‌های داخلی حاضر شوند.
اشتغالزایی، ارزآوری، صادرات کالا و تجهیزات فنی و مهندسی از اهداف اصلی سیزدهمین نمایشگاه صنعت آب و تاسیسات آب و فاضلاب است که امسال با توجه به بحث برجام و فضای بین المللی موجود، با شرکت‌های مطرح جهانی که حضور جدی در نمایشگاه دارند مصاحبه شده و دیدگاه‌های آنان در خصوص حضور در نمایشگاه و بازارکار ایران در قالب سرمایه گذاری، صادرات، انتقال فناوری و همکاری‌های فنی و علمی با شرکت‌های داخلی در رسانه‌ها منعکس می‌شود تا شرکت‌های خارجی بیشتری برای حضور در بازار داخلی ترغیب شوند.
در این نمایشگاه انواع لوله و اتصالات پلیمری و فلزی، تصفیه و فیلتراسیون، سامانه‌های آب شیرین‌کن، لوله و اتصالات و شیرآلات، اتوماسیون و سامانه‌های ابزار دقیق، سامانه‌های اندازه گیری، تجهیزات آزمایشگاهی و آخرین فناوری‌ها و تولیدات و تجهیزات آب وفاضلاب در معرض نمایش عمومی قرار خواهد گرفت.
علاوه بر حضور شرکت‌ها، تشکل‌ها و سمن‌ها، انجمن‌های مرتبط نیز در نمایشگاه حضور دارند تا در خصوص سیاست‌های حوزه خصوصی و تولیدات ساخت داخل و تعامل آن‌ها با دولت نقش جدی‌تری از خود به نمایش بگذارند.
 سیزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت آب و تاسیسات آب و فاضلاب از روز دوشنبه ۲۴ تا پنجشنبه ۲۷ مهرماه به مدت ۴ روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی دایر بوده و همه روزه از ساعت ۹ صبح تا ۵ بعداز ظهر پذیرای بازدیدکنندگان است.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر: