کد خبر: ۵۱۹۰۵
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۰
در آبان ماه و به منظور انتخاب هیات مدیره جدید
مجمع عمومی انجمن صنفی شرکت‌های صنعت آب و فاضلاب آبان ماه امسال و به منظور انتخاب هیات مدیره جدید برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی انجمن صنفی شرکت های صنعت آب و فاضلاب، این انجمن در تاریخ اسفندماه سال 1380 با عنوان انجمن صنفی شرکت‌های تصفیه آب و فاضلاب و با حضور جمعی از شرکت‌های فعال در این صنعت شکل گرفت و به ثبت وزارت کار و امور اجتماعی رسید.

ایفای نقشی موثر و سازنده در این عرصه با حضور و مشارکت اکثر شرکت‌های حائز توانمندی و دارای شرایط عضویت از جمله اهداف این نهاد بوده است.

سایر اهداف انجمن را می‌توان در محورهایی چون 1- بهبود و ارتقای دانش و توانمندی های فنی و مهندسی این صنعت از طریق برگزاری کارگاه های آموزشی یا مشارکت در کنفرانس ها و سمینارها و کارگاه های علمی و صنعتی، 2- ایجاد روابط سازنده و تعامل نزدیک با نهادهای مرتبط و کارفرمایی به ویژه وزارت خانه های نیرو ، نفت و صنایع و معادن به عنوان پل ارتباطی بخش خصوصی و کارفرمایان دولتی، 3- ارتباط و همکاری با اعضای انجمن و پیگیری مشکلات مبتلا به آنها در حوزه های مرتبط و 4- ایجاد ارتباط و همکاری با انجمن های صنعتی مرتبط و معتبر در کشور های توسعه یافته به منظور استفاده از روش های نوین صنعتی و بهره مندی از ظرفیت های موجود برای ارتقای کیفی شرکت های عضو دسته‌بندی کرد.

اکنون پس از گذشت نزدیک به 10 سال فعالیت در عرصه این صنعت، این انجمن توانسته جایگاه خود را در میان شرکت‌های فعال این صنف و نیز اکثر کارفرمایان تثبیت کند.

تلاش در جهت پیشبرد اهداف و محقق نمودن منافع اعضا در ذیل منافع ملی توانسته چشم انداز روشنی را پیش روی این انجمن ترسیم نماید.چنانچه توسعه فعالیت های انجمن منجر به تغییر نام و عنوان آن به انجمن صنفی شرکت های صنعت آب و فاضلاب در مجمع عمومی فوق العاده سال 1385 گردید که به موجب گستره شرکت هایی که امکان عضویت در این نهاد را پیدا می کنند افزایش یافت.

لازم به ذکر است که تاریخ و ساعت دقیق و محل برگزاری مجمع متعاقبا اعلام خواهد شد.

نام:
ایمیل:
* نظر: