کد خبر: ۵۱۹۱۵
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۱
از مرگ سالمندان کالیفرنیا تا پاسخ تمسخر آمیز ایرانی ها به ترامپ
تجارت آنلاین: پاسخ ایرانیها به ترامپ با خشم و تمسخر، تعریف گسترده از شی جینپینگ، مرگ سالمندان در آتش سوزی کالیفرنیا و انتشار رسوایی فولاد سازی کوبه به 500 شرکت دیگر از جمله مهمترین تیترهای صفحه اول روزنامه های روز یکشنبه هستند.
*پاسخ ایرانیها به ترامپ با خشم و تمسخر – ساندی مورنینگ پست
ایرانیان با خشم و تمسخر به سخنان انتقادی دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا پاسخ دادند که تهدید به خروج از توافق هسته ای کرده بود. صفحه اینستاگرم ترامپ با بیش از یک میلیون کامنت از سوی ایرانیان که وی را مسخره می کردند روبرو شد.
مرور تیترهای مهم صفحه اول روزنامه های جهان

*تعریف گسترده از شی جینپینگ- وال استریت ژورنال
درحالیکه چین آماده نوزدهمین کنگره حزب خلق می شود. حزب کمونیست چین با بزرگداشت فعالیت های دولت شی جینپینگ از مبارزه با فساد تعریف گسترده داشتند و خواستار وفادارای به رهبری شدند.انتظار می رود شی جین پینگ رئیس جمهور چین با کسب رای مثبت اعضای حزب پنج سال دیگر رئیس جمهور کشور باقی بماند.
مرور تیترهای مهم صفحه اول روزنامه های جهان

*مرگ سالمندان در آتش سوزی کالیفرنیا – لس آنجلس تایمز
بیشتر قربانیان آتش سوزی کالیفرنیا افراد سالمند 70 تا 80 ساله بودند. درجریان آتش سوزی کالیفرنیا 31 نفر کشته شدند و بر طبق گفته مقامات بیشتر قربانیان افراد پیر بودند امری که نشانگر موقعیت شکننده و حساس آنهاست.
مرور تیترهای مهم صفحه اول روزنامه های جهان
*انتشار رسوایی فولاد سازی کوبه به 500 شرکت دیگر –ژاپن تایمز
هایرو کوازاکی مدیر اجرایی شرکت فولاد سازی کوبه اعلام کرد نزدیک به 500 شرکت اطلاعات نادرست درباره کیفیت فولاد تولیدی شرکت کوبه ژاپن را دریافت کرده اند. این مدیر با تایید اشتباه در ارائه اطلاعات کیفیتی باعث نگرانی در جهان شد و شهرت ژاپن به عنوان سازنده خوب فولاد زیرسئوال رفته است. مدیر شرکت کوبه اعلام کرد شرکت هزینه تمامی مشتریانی که از این رسوایی تاثیر گرفتند راپرداخت خواهد کرد.
مرور تیترهای مهم صفحه اول روزنامه های جهان


نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار