کد خبر: ۵۱۹۲۹
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۲
استاندار خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه حمایت بانک شهر از نمایشگاه های کتاب استانی شایسته تقدیر است، گفت: بانک ها با حمایت از طرح های فرهنگی، می توانند به تعالی و رشد فرهنگی ایران اسلامی کمک کنند.


به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، محمد مهدی مروج الشریعه با قدردانی از حضور بانک شهر در نمایشگاه کتاب استانی بیرجند و ارائه خدمات نوین بانکی به بازدیدکنندگان از این نمایشگاه اظهار کرد: پیشگام شدن بانک شهر به عنوان بانک عامل در نمایشگاه کتاب استانی و بین المللی بدون در نظر گرفتن منافع مالی می تواند الگویی برای سایر بانک ها باشد.

وی با بیان اینکه بانک‌ها باید حمایت اقتصادی از حوزه فرهنگ را فرصتی مغتنم برای تحقق مسئولیت اجتماعی خود بدانند، افزود: تمامی سازمان ها و نهادها باید برای افزایش سرانه مطالعه در کشور اهتمام ویژه ورزند.

محمد مهدی مروج الشریعه نقش بنگاه های اقتصادی در کاهش معضلات و ناهنجاری های اجتماعی را مهم دانست و ادامه داد: این مهم با سرمایه گذاری ، آگاهی بخشیدن به مردم و بالا بردن سطح سواد اجتماعی محقق خواهد شد.

استاندار خراسان جنوبی با تاکید بر افزایش فرهنگ کتاب و کتاب خوانی در جامعه، تصریح کرد: صاحبان علم و اندیشه بزرگی در استان خراسان جنوبی وجود داشته و دارند که باید با برپایی نمایشگاه‌های استانی به معرفی بیش از پیش آثار آنان پرداخت.

نام:
ایمیل:
* نظر: