کد خبر: ۵۱۹۹۰
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۹
نخستین گردهمایی سراسری مدیران وشبکه فروش شرکت بیمه ایران معین صبح روز 22 مهر 96 در هتل کوثر زیباکنار برگزار شد.

در این مراسم که اعضای هیات‌مدیره، مدیران و نیز نمایندگان شبکه فروش حضور داشتند آقای ابراهیم حمیدی مدیرعامل،  آقای حسن اسلامی پناه رییس هیات مدیره و آقای محمد زاهدنیا نایب رییس هیات مدیره به ایراد سخن پرداختند.
مدیرعامل بیمه ایران معین در سخنرانی افتتاحیه با مدیران و نمایندگان فروش ضمن بررسی عملکرد شرکت، در خصوص توسعه و بهبود فضای کسب و کار شرکت و اهتمام به توسعه بیمه‌های زندگی به عنوان راهبرد اصلی بیمه ایران معین سخن گفت.
رییس هیات مدیره نیز در سخنانش در این مراسم ضمن تقدیر از موفقیت‌ها و جایگاه مناسب شرکت بیمه ایران معین، انتظار دستیابی به موفقیت‌های بیشتر را مطرح کرد و از کلیه شرکت کنندگان خواست تا برای رسیدن به این مهم تلاش کنند.
نایب رییس هیات مدیره نیز بر حرفه‌ای شدن نمایندگان و شبکه فروش تاکید کردند و  در خصوص مدل فروش، مذاکره و ارتباط با مشتری سخن گفتند.
 نشست صمیمانه   شبکه فروش و مدیران شرکت؛ در بخش دیگری از این گردهمایی کارگروه‎های هم اندیشی نمایندگان تشکیل شد و شبکه فروش در خصوص مسایل و مشکلات فروش محصولات شرکت و همچنین راهکارهای پیشنهادی برای حل این مسایل به بحث و تبادل نظر پرداختند.
سخنگویان هریک از کارگروه‌ها پس از جمع بندی مسایل و درخواست‌های مطرح شده در کارگروه، آنها را با معاونت و مدیران فنی و سایر بخشهای مربوطه در میان گذاشتند.
در پایان بخش هم‌اندیشی، حوزه معاونت فنی شرکت آقایان شباهنگ، رحیم‌زاده و حمزوی ضمن پاسخ به سوالات و مسایل نمایندگان، برای تسهیل فرآیند کاری شبکه فروش در آینده قول مساعدت و همکاری بیشتر دادند.
  تقدیر از نمایندگان برتر؛ تقدیر از نمایندگان برتر کشور، نمایندگان برتر فروش بیمه‌نامه مان و نیز نمایندگان برتر شعب بخش دیگری از این گردهمایی بود.
اعضای هیات مدیره آقایان حمیدی، اسلامی‌پناه، زاهد‌نیا و معاون فنی شرکت آقای شباهنگ لوح‌های تقدیر و جوایز نمایندگان را اهدا کردند.
در میان نمایندگان کشوری نمایندگی شهرام جم از شعبه ماکو، نمایندگی نازیلا فدائی شجاعی از شعبه جلفا و نمایندگی بنت‌الهدی خیری از شعبه عسلویه به ترتیب به عنوان نمایندگان اول تا سوم  برتر کشوری معرفی شدند. 
نمایندگان برتر فروش بیمه‌نامه مان بیمه ایران معین نیز به شرح زیر مورد تقدیر اعضای هیات مدیره شرکت و تشویق حضار قرار گرفتند:
رتبه اول نمایندگی الناز شهیدی علمدار از شعبه جلفا، رتبه دوم نمایندگی حمیدرضا غفاری از شعبه آبادان و رتبه سوم نمایندگی محمد مهدی اکرامیان از شعبه خرمشهر.
همچنین در بخش دیگری از این مراسم از آقای صلاح‌الدین آذیش رییس سابق شعبه ماکو  و آقای حبیب حیاتیان رییس سابق شعبه آبادان تقدیر به عمل آمد.

در پایان این گردهمایی صمیمانه مدیرعامل بیمه ایران معین اعلام کرد که مهمترین هدف این برنامه دیدار با شبکه فروش و شنیدن نقطه نظرات آنان بود که به لطف خدا این مهم محقق شد. ایشان از سخنگویان کارگروهها خواستند تا سایر نظرات، مسایل و دیدگاههای مطرح شده در کارگروه‌ها را به صورت مکتوب به مدیریت شرکت ارائه کنند تا مدیران بتوانند با فرصت و فراغت بیشتری پاسخگوی این سوالات باشند.

نام:
ایمیل:
* نظر: