کد خبر: ۵۱۹۹۲
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۹
مجمع نهایی بازرسی شعب بانک مهر اقتصاد استان قم با حضور عضو هیئت مدیره بانک و مدیر کل بازرسی و حسابرسی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک مهر اقتصاد استان قم، یوسف مرتضایی- رئیس هیئت مدیره بانک – در این مجمع ضمن تقدیر از عملکرد استان قم، اظهار داشت: کارکنان استان توانسته اند با برنامه ریزی و به کارگیری تمامی امکانات و قابلیت ها در مسیر تحقق اهداف بانک قدم بردارند و امیدواریم این حرکت رو به رشد ادامه داشته باشد.
مرتضایی تصریح کرد: جذب منابع، بهبود مصارف، افزایش سوددهی و بهروری استان، نشان دهنده این است که اهداف بانک توسط کارکنان استان مورد توجه قرار گرفته است و همکاران در راستای اهداف عالیه مجموعه مهر تلاش می کنند.
عضو هیئت مدیره بانک ادامه داد: یکی از راه های پیشبرد اهداف و برنامه ها، تجزیه و تحلیل نقاط قوت و ضعف و بهبود آنها می باشد لذا با وجود سرمایه انسانی ارزشمند، متعهد و متخصص بانک می توان با برگزاری دوره ها و کارگاه های صحیح آموزشی، زمینه افزایش رشد و توسعه را فراهم ساخت.
 وی تاکید کرد: انتظار داریم در پایان سال 96 شاهد موفقیت های بیشتر استان در زمینه های توسعه سهم بازار و مصرف بهینه منابع و کنترل مطالبات جاری باشیم، چرا که استان قم یک استان ویژه است و انتظارات از آن بالاست.
در ادامه این مجمع - محسن منشوری - مدیر کل بازرسی و حسابرسی بانک– گفت: در سال جاری با همکاری کارشناسان و مدیران بازرسی سراسر کشور شیوه حسابرسی مطابق با استانداردهای جدید صورت گرفت.
مدیر کل بازرسی و حسابرسی تصریح کرد: آموزش، هدایت و پیشگیری اصلی ترین رویکرد حوزه بازرسی و حسابرسی بانک است تا با افزایش سیستم کنترل های داخلی بتوانیم سوء استفاده های احتمالی و تخلفات را کاهش دهیم.
وی با اشاره به اینکه سلامت اداری و مالی همواره مورد تاکید مدیران بانک بوده است، گفت: پیشگیری قبل از وقوع آسیب، در اولویت برنامه ها قرار دارد که این مهم با نظارت و بازرسی دقیق امکان پذیر است، لذا بازرسی دقیق و مستمر همراه با ارائه راهکارهای پیشگیرانه می تواند از تخلفات مالی جلوگیری نماید.
گفتنی است در ابتدای مجمع، بهروز درخشان - رئیس اداره امور شعب استان قم – به ارائه گزارشی از عملکرد استان در حوزه های مختلف منابع، مصارف، معوقات و میزان سودهی شعب پرداخت و اظهار داشت: تلاش داریم تا ضمن بازاریابی و رصد بازارهای مختلف اقتصادی از قابلیت های موجود استفاده بهینه کنیم و به کلیه اهداف خود جامع عمل بپوشانیم.

نام:
ایمیل:
* نظر: