کد خبر: ۵۱۹۹۵
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۹
مدیرعامل بانک مسکن همزمان با روز عصای سفید با تعدادی از کارمندان روشندل این بانک دیدار کرد.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از پایگاه خبری بانک مسکن- هیبنا، بر اساس گزارشی که توسط رییس اداره کل روابط عمومی بانک مسکن در این دیدار ارائه شد، بانک مسکن 13 کارمند روشندل دارد که اغلب آنها در واحدهای تلفنخانه و مرکز ارتباط با مشتریان بانک مشغول به کار هستند.
در دیدار روز گذشته محمدهاشم بت‌ شکن با سه‌ تن از کارمندان روشندل مشغول به کار در روابط عمومی بانک مسکن، مدیرعامل این بانک در جریان فعالیت‌ها و دغدغه‌های نابینایان مشغول به کار و تحصیل نظیر مشکلات کمبود نسخه‌های صوتی کتاب‌های دانشگاهی و نیز مشکلات حمل‌ و نقل این گروه از کارمندان که با توجه به شرایط خاص جسمانی، نیازهای ویژه‌ای دارند قرار گرفت و برای رسیدگی به مشکلات آن ها قول مساعد داد.
بت‌ شکن با اشاره به رابطه دوستی خود با روشندلان در دوران تحصیل در دبیرستان و دانشگاه، تاکید کرد: برای من همواره توانمندی‌های ممتاز و ویژه نابینایان جالب توجه بوده است. به رغم اینکه این افراد بنا بر حکمت خداوند که ما از آن آگاه نیستیم، از نعمت بینایی برخوردار نیستند، اما از استعدادهای شگرف و بهره هوشی بسیار بالایی برخوردار هستند.
مدیرعامل بانک مسکن با اشاره به فعالیت برخی از کارکنان روشندل بانک مسکن در مرکز ارتباط با مشتریان این بانک خاطر نشان کرد: یکی از جایگاه‌هایی که مشتریان ناراضی برای بیان درد دل و خواسته خود در اختیار دارند، واحد «Call Center» است که کارمندان این واحد باید از سعه صدر برخودار باشند.
بت‌ شکن از برنامه‌ ریزی برای تبدیل واحد «Call Center» به «Contact Center» خبر داد و با بیان اینکه این مرکز قرار است در نیمه آذرماه همزمان با عید ولادت پیامبر اسلام (ص) افتتاح شود، ابراز امیدواری کرد با ارتقا واحد «Call Center» شاهد دستیابی تمام عیار به شعار قدیمی بانک مسکن مبنی بر «بانک پاسخگو» باشیم.
کارمندان روشندل بانک مسکن نیز در این دیدار ضمن تشکر بابت در اختیار داشتن امکاناتی نظیر سیستم‌های «صفحه‌ خوان» که به تسهیل فرآیند کار آنها کمک می‌کند، پیشنهاد دادند تجهیزات روزآمد دیگری همچون پرینتر بریل نیز تهیه شود.

نام:
ایمیل:
* نظر: