کد خبر: ۵۲۰۹۲
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۴
هفت سال است در کنار یکدیگریم، یک اتحاد جانانه و ماندگار. از پس این همه فراز و فرودها، و با وجود تمام مشکلات، دل در گروی سربلندی و اعتلای نام مقدس «کوثر» نهادیم ... و تا امروز چه خوب از عهده این مهم برامدیم.

هفت سال است وجدان کاری، مهارت، توانمندی و تجربه‌ کارکنان یگانه‌ی این شرکت، سنگ محک می‌خورد تا عیار بی‌مثالش بر همه روشن شود.
و اینک در افق پیشرفت‌ها، توفیقات و دستاوردهایی که با همت شما همکاران گرامی حاصل شده است، پگاه خیره‌کننده هشتمین سال تاسیس شرکت بیمه کوثر را به نظاره نشسته‌ایم.
در مقام مدیرعامل و عضو هیئت مدیره این شرکت، افتخار می‌کنم به این همه دوستی، صداقت و وظیفه‌شناسی که در جای‌جای بیمه کوثر و میان یکایک اعضایش موج می‌زند. 27 مهر 96، هفتمین سالگرد تاسیس شرکت بیمه کوثر را به کارکنان، هیئت مدیره، سهامداران، نمایندگان، بیمه‌گذاران و تمام عزیزانی که  شرکت را در مسیر رشد و توسعه یاری داده‌اند تبریک می‌گویم.
با استعانت و امید به ذات اقدس احدیت، تردید ندارم به همت این نیروی انسانی کارازموده و برنامه‌محور، شرکت بیمه کوثر در چشم‌انداز پیش رو، مسیر صعود را با تندی و آسانی طی خواهد کرد تا همچون گذشته به عنوان شرکتی پیشرو در صنعت بیمه کشور، رسالت خود را در قوام اقتصاد کشور و پشتیبانی از سرمایه‌های نیروهای‌مسلح به عالی‌ترین شکل به انجام رساند.

نام:
ایمیل:
* نظر: