کد خبر: ۵۲۱۰۹
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۹
دوره آموزشی اخلاق حرفه ای با هدف توسعه و ارتقا کارکنان بانک ایران زمین در مدیریت های استانی این بانک در کشور برگزار شد.

همایش اصول اخلاق حرفه ای در بانکداری با هدف تشریح نظامنامه رفتار حرفه ای اخلاقی کارکنان صف و ستاد در مدیریت شعب غرب کشور برگزار شد.
در این جلسه که با هدف ارتقای سطح علمی کارکنان برگزارشد، نصیری پور مدیر استان ضمن رضایتمندی از عملکرد مطلوب کارکنان شعب و دریافت تندیس و لوح افتخار مشتری مداری در سال های گذشته اظهار داشت: امروزه دنیای کسب و کار بر پایه مشتری مداری و رضایتمندی مشتریان استوار شده است به گونه ای که گسترش و ارایه خدمات بدون در نظر گرفتن این اصل نه تنها مشکل بلکه غیر ممکن است. سازمان های مشتری مدار درک این سخن که همیشه حق با مشتری است را سر لوحه برنامه های خویش می دانند.
وی ابراز امیدواری کرد؛ با برگزاری چنین دوره هایی و به کارگیری ابزار های موجود،گامی موثر برای تکریم ارباب رجوع و کسب رضایت مشریان ارزنده بانک برداریم.
مدیریت شعب استان های اصفهان، قم، مرکزی و چهار محال و بختیاری
اولین دوره آموزشی اخلاق حرفه ای مدیریت شعب استان های اصفهان، قم، مرکزی و چهار محال و بختیاری بانک ایران زمین با حضور روساء و معاونین این استان ها به طور هم زمان در دو استان قم و اصفهان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی بانک ایران زمین، در این دوره که با هدف توانمند سازی افراد در برخورد صحیح با مشتریان برگزار شد، ارائه تعاریف دقیق از مهمترین اصول کاربردی اخلاق حرفه ای، نقش اخلاق در حرفه بانکداری، ملاک ها و معیار های رفتاری مورد انتظار کارکنان و مدیران، مورد بحث قرار گرفت.

نام:
ایمیل:
* نظر: