کد خبر: ۵۲۱۱۰
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۴
جلسه مجمع استان کرمان در تاریخ 26 مهر 1396 با حضور مدیر عامل بانک دکتر تقی نتاج ، جمعی از مدیران اداره مرکزی و مدیر کل استان کرمان و تعدادی از مدیران ستادی استان در سالن جلسات اداره مرکزی برگزار گردید .

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک قوامین، جلسه مجمع استان کرمان  در تاریخ 26 مهر 1396 با حضور مدیر عامل بانک دکتر تقی نتاج ، جمعی از مدیران اداره مرکزی و مدیر کل استان کرمان و تعدادی از مدیران ستادی استان در سالن جلسات اداره مرکزی برگزار گردید . 
در ابتدای جلسه پویان صفت مدیر کل شعب استان کرمان  ، گزارشی از مشکلات استان و اقدامات صورت گرفته ارائه داد و در خصوص استفاده از فرصت های اقتصادی و پرداخت تسهیلات به برخی شرکت های بزرگ اشاره کرد . 
در ادامه جلسه مسایلی همچون رایزنی با شرکت پسته و پرداخت تسهیلات به ایشان ، ساماندهی شعب و جابه جایی شعبه هزار و یک شب ، مراجعات متعدد مربوط به ساماندهی پیمانکاران قبلی ... عنوان گردید . 
در ادامه ایشان به برخی مسائل مربوط به تسهیلات ، ساماندهی برخی شع و جانمائیهاس چدید اشاره و از عملکرد استان در بخشهای مختلف دفاع کرد.
پس ازآن علی ابدالی معاون محترم طرح و برنامه ی بانک به بیان وضعیت ارزیابی استان پرداخت و اشاره کرد : استان در سه سال گذشته نسبت به هم طرازان خود در جایگاه خوبی بوده و از لحاظ درجه بندی نیز جایگاه خوبی دارد.
در ادامه مدیر عامل بانک ضمن تشکر از زحمات آقایان نظری و پویان صفت برای بهتر شدن شرایط در این استان ابراز امیدواری نمودند و با اشاره به باورهای ارزشمند مردم منطقه تاکید کردند که با مدیریت صحیح باید ظرفیت های بالقوه استان بالفعل شود . ایشان ضمن تشکر از آقای ابدالی برای مدیریت جلسه و تشکر از همه همکاران صف و ستاد در مدیریت کرمان خاطر نشان کردند یقیناً موفقیت بانک قوامین نتیجه زحمات کلیه همکاران در جای جای کشور است . 
نام:
ایمیل:
* نظر: