کد خبر: ۵۲۲۶۳
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۴
از سقوط سهام بانک های چینی تا اصلاحات در ژاپن
تجارت آنلاین: پیروزی ابه مجوزی برای اصلاحات در ژاپن، نگرانی مدیران تجاری انگلیس از عواقب برگزیت، قربانیان طوفانهای آمریکا در انتظار کمک های دولتی و بانک های چینی نیازمند کنترل کیفیت از جمله مهمترین تیترهای صفحه اول روزنامه های روز دوشنبه دنیا هستند.
*پیروزی ابه مجوزی برای اصلاحات در ژاپن – فایننشال تایمز
شینزو ابه با کسب آرای بالا در انتخابات ژاپن پیروز شد امری که احتمال اعمال فشار نخست وزیر ژاپن برای تغییر قانون اساسی و تقویت نظامی این کشور را برای اولین بار پس از جنگ جهانی دوم بیشتر می کند. پیروزی قاطع شینزو آبه، در انتخابات زود هنگام پارلمانی به او این امکان را خواهد داد تا با توجه به تهدیدهای فزاینده کره شمالی، آغاز اصلاحات در قانون اساسی صلح آمیز را بدست گیرد.
مرور تیترهای مهم صفحه اول روزنامه های جهان

*نگرانی مدیران تجاری انگلیس از عواقب برگزیت – گاردین
گروه های بزرگ لابی در نامه ای به وزیر برگزیت نسبت به تعلل در برنامه انتقالی خروج از اتحادیه اروپا ابراز نگرانی کردند و اعلام کردند این تاخیر باعث از دست دادن بازار کاری در انگلیس خواهد شد. دولت "ترزا می " هنوز نتوانسته به توافقی درست درباره چگونگی خروج از اتحادیه اروپا برسد.
مرور تیترهای مهم صفحه اول روزنامه های جهان

*قربانیان طوفانهای آمریکا در انتظار کمک های دولتی – نیویورک تایمز
پس از طوفان های هاروی و ایرما ساکنین ایالت های فلوریدا و تکزاس هفته هاست که در انتظار کمک های سازمان مدیریت اضطراری فدرال آمریکا هستند ولی هنوز کمکی به آنها نشده واین افراد ساعت های پشت خطوط تلفنی این سازمان در انتظارند.
مرور تیترهای مهم صفحه اول روزنامه های جهان

*بانک های چینی نیازمند کنترل کیفیت – وال استریت ژورنال
سهام بانک های چینی امسال با کاهش همراه بودند امری که باعث نگرانی از کاهش ارزش این بانک ها شده است. سرمایه گذران درانتظار گزارش عملکرد بانک های چین در نیمه سوم سال هستند امری که نشاندهنده کیفیت دارایی این بانک ها خواهد بود.
مرور تیترهای مهم صفحه اول روزنامه های جهان
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار