کد خبر: ۵۲۳۰۶
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۵
از آپارتاید اقتصادی در آفریقای جنوبی تا هجوم به بورس ژاپن
تجارت آنلاین: "ترزا می " از بین برنده امید توافق برگزیت، حزب مرکل نگران برنامه بودجه ائتلاف، یک آپارتاید اقتصادی در آفریقای جنوبی و رشد شاخص بورس ژاپن از جمله مهمترین تیترهای صفحه اول روزنامه های روز سه شنبه دنیا هستند.
*"ترزا می " از بین برنده امید توافق برگزیت – گاردین
"ترزا می" نخست وزیر انگلیس در دستیابی به توافق انتقالی برگزیت برای خروج از اتحادیه اروپا نتوانسته موفق باشد. به گفته وی تا زمانی که نحوه و توافق تجاری برای آینده مشخص نشود هیچ توافقی صورت نخواهد گرفت. این حرف نشانگر آن است که هیچ توافق انتقالی وجود ندارد مگر اینکه انگلیس روابط تجاری اش را با اتحادیه اروپا مشخص کند.
مرور تیترهای مهم صفحه نخست روزنامه های جهان

*حزب مرکل نگران برنامه بودجه ائتلاف – فایننشال تایمز
حزب دموکرات مسیحی آنگلا مرکل اعلام کرد که طرح بودجه 100 میلیارد یورویی که از سوی احزاب ائتلافی پیشنهاد شده خطری برای بودجه آْلمان است. احزاب ائتلافی در دولت آینده آلمان خواستار کاهش مالیات هستند.
مرور تیترهای مهم صفحه نخست روزنامه های جهان

*یک آپارتاید اقتصادی در آفریقای جنوبی – نیویورک تایمز
انتظار می رفت پایان آپارتاید در آفریقای جنوبی یک آغاز باشد اما آزادی سیاسی هنوز نتوانسته سود اقتصادی برای سیاهپوستان داشته باشد.بسیاری از ساکنان این کشور با فقر در طول چند دهه زندگی کردند.اکنون شهروندان آفریقای جنوبی نسبت به فساد مقامات ارشد چون جیکوب زوما خشمگین هستند.
مرور تیترهای مهم صفحه نخست روزنامه های جهان

 *رشد شاخص بورس ژاپن – وال استریت ژورنال
سرمایه گذاران ژاپنی با پیروزی شینزو ابه در انتخابات پارلمانی به بازارهای بورسی هجوم بردند به طوری که شاخص بورس کشور به رکورد بالایی دست یافت. با پیروزی شینزو ابه احتمال تقویت قدرت نظامی ژاپن و اصلاحات قانون اساسی زیاد خواهد شد.  
مرور تیترهای مهم صفحه نخست روزنامه های جهان
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار