کد خبر: ۵۲۳۴۰
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۸
مدیرعامل شرکت بیمه زندگی خاورمیانه بر ضرورت فرهنگ سازی رسانه ای به منظور تعامل بهتر صنعت بیمه با رسانه ها تاکید کرد.
به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از اقتصادتهران، خلیل حسن زاده در نخستین هم اندیشی چالش های صنعت بیمه در رسانه که صبح امروز با حضور رئیس کل بیمه مرکزی و جمعی از  مدیران عامل شرکت های بیمه و اصحاب رسانه ها برگزار شد ضمن بیان این مطلب گفت: آنچه هم اکنون از اهمیت خاصی برخوردار است این است که حول محور فرهنگ سازی و نظارت رسانه ای در حوزه رسانه بحث و تبادل نظر جدی صورت گیرد.
مدیرعامل شرکت بیمه زندگی خاورمیانه از رسانه ها به عنوان ظرفیتی مهم در راستای فرهنگ سازی بیمه در کشور یاد کرد.
وی یادآور شد: باید در مورد فرهنگ رسانه‌ای و #نظارت_رسانه‌ای بحث کنیم. طبیعتا رسانه‌ها به عنوان ابزار نظارتی افکار عمومی حضور دارند که باید روی این موضوع فرهنگ‌سازی صورت بگیرد و مدیران صنعت و روابط‌عمومی شرکت‌ها با این فرهنگ آشنا شوند.
گفتنی است مدیران عامل شرکت های بیمه ملت، تعاون، دی، خاورمیانه، پارسیان و صندوق خسارت بدنی و قائم مقام بیمه آرمان و معاون مدیرعامل بیمه معلم در جلسه هم اندیشی چالش های صنعت بیمه در حوزه رسانه حضور داشتند.


نام:
ایمیل:
* نظر: