کد خبر: ۵۲۴۳۳
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۲
یک زن بازیگر دیگر هم قربانی بوش پدر شد
سخنگوی بوش پدر در توجیه ادعاهای آزار جنسی زنان گفته به دلیل اینکه بوش پدر ویلچر نشین است دستش همسطح نیم تنه پایین افرادی قرار می گیرد که می خواهند با او عکس یادگاری بگیرند.
آزار جنسی زنان از سوی شیطان ویلچرنشین!
این روزها نام "جورج هربرت واکر بوش" 93 ساله رییس جمهور اسبق آمریکا ملقب به "بوش پدر" با بحث آزار جنسی زنان از روی ویلچر در رسانه های آمریکایی مطرح شده است.
تا کنون دو زن هنرپیشه آمریکایی اعلام کرده اند به هنگام گرفتن عکس یادگاری با این شخصیت بازنشسته سیاسی با دست و زبان او مورد آزار جنسی قرار گرفته اند.
نخستین بار 3 روز پیش "هیتر لیند" هنرپیشه آمریکایی اعلام کرد 4 سال پیش به هنگام گرفتن عکس یادگاری با بوش پدر و در حالی که همسر او "لارا" نیز حضور داشته با دست بوش پدر مورد آزار جنسی قرار گرفته. او همچنین مدعی شده بوش پدر با گفتن جوک رکیک او را مورد آزار قرار داده است.
دیروز سخنگوی دفتر بوش پدر در واکنش به این اتهام آزار جنسی ضمن پذیرش این ادعا به نقل از بوش پدر از این هنرپیشه آمریکایی عذرخواهی کرد و مدعی شد هدف بوش پدر آزار جنسی نبوده بلکه او می خواسته شوخی کند.
به فاصله کمتر از چند ساعت پس از عذرخواهی دفتر بوش پدر بابت شیطنت این شخصیت سیاسی 93 ساله، یک هنرپیشه دیگر آمریکایی نیز اتهام مشابهی را علیه بوش پدر مطرح کرد.
خانم "جوردانا گرولنیک" هنرپیشه نیویورکی نیز دیروز اعلام کرد 1 سال پیش به هنگام گرفتن عکس یادگاری با بوش پدر، با دست راست بوش پدر مورد آزار جنسی قرار گرفته است.
این هنرپیشه آمریکایی گفته است شکل آزار جنسی او دقیقا مشابه آزار جنسی خانم هیتر لیند بوده است.
هنوز بوش پدر درباره اتهام جدید پاسخی نداده است؛ اما سخنگوی او در بیانیه عذرخواهی نخست که بابت آزار جنسی هیتر لیند منتشر کرده بود بهانه ای جالب را درباره وضعیت بوش پدر مطرح کرده و نوشته بود: در سن 93 سالگی بوش پدر مدت 5 سال است که ویلچر نشین شده است و به طور طبیعی دست او همسطح نیم تنه پایین افرادی است که با او عکس می گیرند.
او در عین حال در بیانیه خود از هیتر لیند عذرخواهی کرده و گفته بود بوش پدر هدف آزار رساندن نداشته بلکه می خواسته با لیند شوخی کند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار