کد خبر: ۵۲۵۷۱
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۳
مدیریت شعب استان همدان با برپایی غرفه در دومين نمايشگاه بانکداری، بیمه، بورس، اقتصاد و سرمايه حضور چشمگیر داشت.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی موسسه اعتباری کوثر؛ محمد محققی مدیر شعب استان همدان موسسه اعتباری کوثر در حاشیه دومين نمايشگاه بانکداری، بیمه، بورس گفت: در این دوره از فعالیت نمايشگاه، غرفه کوثر ميزبان بسياري از مسئولين استان از جمله معاون اقتصادي و برنامه ريزي استاندار، مديرکل اقتصاد و دارائي، رئيس سازمان صنعت و معدن، مديریت شرکت مخابرات استان و جمعي از مسئولين و کارشناسان حوزه اقتصادي و الکامپ بود .
وی افزود: نمایشگاه های تخصصی فرصت مغتنمی است تا فعالین حوزه های بانکداری، بیمه و بورس دستاوردها و خدمات خود را در معرض بازدید متخصصان این عرصه قرار دهند .
محققی تصریح نمود: هدف گذاری ما در این دوره از نمایشگاه، معرفی فعالیت ها و نوآوری های آتی موسسه، متناسب با تقاضای بازار بانکی بود.
مدیر شعب استان همدان با اشاره به رویکرد متفاوت کوثر در این دوره از نمایشگاه اظهار داشت: حضور و استقبال پرشور مشتريان و هواداران تيم هاي فوتبال استقلال و پرسپولیس جهت خرید بلیط هشتاد و پنجمین دربی پایتخت از ديگر نکات قابل توجه و حاشیه ای غرفه کوثر در دومین نمایشگاه بانکداری، بیمه،  بورس و اقتصاد و سرمایه اعلام نمود.
شایان ذکر است: دومین نمايشگاه تخصصي بانکداری، بیمه و بورس استان همدان روز جمعه 05/08/96 به کار خود پایان داد.

نام:
ایمیل:
* نظر: