کد خبر: ۵۲۶۷۸
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۱
مرتضی‌اکبری:‌بانک‌قرض‌الحسنه‌مهر‌ایران‌گام‌های شایسته‌ ای برای توسعه‌ خدمات الکترونیك‌برداشته است‌و‌می توان‌آن را در پرداخت‌تسهیلات اینترنتی پیشگام دانست.
بانک‌قرض‌الحسنه‌مهر‌ایران‌پیشگام‌پرداخت‌تسهیلات‌اینترنتی

مرتضی اکبری مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران گفت: این بانک گام های شایسته ای برای توسعه خدمات الکترونیك برداشته است و می توان آن را در پرداخت تسهیلات اینترنتی پیشگام دانست.
به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهرایران، مرتضی اکبری در بازدید از غرفه ایبِنا در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات درباره فعالیت بانک قرض الحسنه مهر ایران در زمینه بانکداری الكترونیك، اظهارداشت: این بانك به دلیل اینكه با آحاد مردم در ارتباط است باید بیش از سایر بانك ها در زمینه بانكداری الكترونیك فعالیت داشته باشد.

مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران با تاکید بر اینکه ما به دنبال توسعه بانکداری الكترونیك هستیم، افزود: خوشبختانه تاكنون در زمینه بانكداری الكترونیك فعالیت چشمگیری داشته ایم كه یكی از این اقدامات پرداخت تسهیلات به صورت غیرحضوری و الكترونیكی است.

وی در این باره توضیح داد: متقاضیان برای دریافت تسهیلات در بانک قرض الحسنه مهرایران می توانند همه موارد و فرآیندهای دریافت تسهیلات را به صورت اینترنتی انجام دهند و تنها در آخرین مرحله به شعبه بانک مراجعه کنند.

نام:
ایمیل:
* نظر: