کد خبر: ۵۲۷۱۷
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۱
توسط رییس پژوهشکده پولی و بانکی انجام شد؛
پوستر هفتمین همایش سالانه بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت در حاشیه بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات رونمایی شد.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از  خبرگزاری ایبِنا، علی دیواندری رییس پژوهشکده پولی و بانکی در مراسم رونمایی پوستر هفتمین همایش سالانه بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت اظهارداشت: این همایش با موضوع «نوآوری، بازیگران جدید و کارآیی در کسب و کار مالی» توسط پژوهشکده پولی و بانکی و شرکت ملی انفورماتیک دوم و سوم بهمن ماه سال جاری در مرکز همایش‌های بین‌المللی برج میلاد برگزار می‌شود.
وی افزود: هدف از برگزاری این همایش بررسی کلان روندهای بین‌المللی بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت، بررسی چگونگی کارایی کسب و کارهای مالی با حضور بازیگران جدید، معرفی فضای جدید کسب و کار مالی و معرفی نوآوری‌های جدید در صنعت بانکداری است.
دیواندری ادامه داد: معرفی قوانین و مقررات حاکم بر بازیگران جدید در عرصه کسب و کار مالی، بحث و تبادل نظر در خصوص آخرین تحولات صنعت بانکداری الکترونیک و ارائه دستاوردهای ملی و بین‌المللی صنعت بانکداری و فناوری اطلاعات دیگر اهداف برگزاری این همایش است.
رییس پژوهشکده پولی و بانکی درباره مخاطبین این همایش گفت: مدیران ارشد و میانی بانک‌ها، کارشناسان اجرایی حوزه بانکداری الکترونیک، شرکت‌های ارائه دهنده خدمات بانکداری الکترونیک و اساتید و کارشناسان دانشگاهی فعال در حوزه اقتصا، بانکداری و به ویژه بانکداری الکترونیک از مهم‌ترین مخاطبین این همایش هستند.
وی با توضیح محورهای همایش افزود: کسب‌ و کار، خدمات پرداخت، نوآوری، فناوری نظارتی، امنیت و هوشمندی شش محور هفتمین همایش سالانه بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت را تشکیل می‌دهد.
دیواندری با اشاره به اجرای برنامه‌های جانبی در حاشیه همایش تصریح کرد: در کنار همایش، نمایشگاه تخصصی جهت معرفی دستاوردهای سازمان‌های ارائه کننده خدمات بانکی کشور در حوزه بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت برگزار خواهد شد.
وی افزود: در این نمایشگاه علاوه بر بانک‌ها و موسسات مالی و اعتباری، شرکت‌هایی که در زمینه ارائه خدمات بانکی فعالیت دارند جهت معرفی خدمات، محصولات و توانمندی های خود حضور خواهند داشت.
رییس پژوهشکده پولی و بانکی ادامه داد: یکی دیگر از فعالیت‌های جنبی همایش بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت فراهم آوردن امکان مناسبی برای بانک‌ها و شرکت‌های فعال در این حوزه است تا بتوانند محصولات و خدمات خود را در سالن مجزای معرفی محصولات به علاقه‌مندان معرفی کنند.
دیواندری با اشاره به برگزاری جشنواره دکتر نوربخش به عنوان یکی از فعالیت‌های جنبی همایش یادآور شد: انتخاب و معرفی بانک‌ها و شرکت‌های برتر نوآور در حوزه بانکداری الکترونیک با رعایت معیار نوآورانه بودن، کاربردی بودن و سودآوری بالقوه در این جشنواره انجام می‌شود.
وی ادامه داد: برگزار کنندگان همایش در نظر دارند امسال نیز مانند سال گذشته مسابقه تصویرسازی بانکداری الکترونیک را برگزار کنند که در این مسابقه هنرمندان می‌توانند آثار هنری خود را مطابق با محورهای همایش به دبیرخانه ارسال کنند.
رییس پژوهشکده پولی و بانکی تصریح کرد: آثار برتر در اختتامیه قدردانی خواهند شد و همچنین آثار منتخب ارسالی نیز همزمان با برگزاری همایش در نمایشگاه جانبی در معرض بازدید عموم قرار خواهند گرفت که جزئیات و نحوه شرکت در این مسابقه متعاقبا اعلام خواهد شد.
دیواندری درباره نحوه ارسال مقالات به این همایش نیز گفت: از علاقه مندان به ارائه مقاله در این همایش دعوت می‌شود چکیده مقاله خود را حداکثر تا ۱۵ آبان ماه ۱۳۹۶ از طریق وب سایت www.ebps.ir به دبیرخانه علمی همایش ارسال کنند؛ همچنین نتیجه ارزیابی اولیه تا ۲۰ آبان ماه ۱۳۹۶ به اطلاع نویسندگان خواهد رسید و آخرین مهلت برای تحویل نسخه نهایی مقالات پذیرفته شده ۳۰ آذرماه ۱۳۹۶ است.
نام:
ایمیل:
* نظر: