کد خبر: ۵۲۷۳۱
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۵
ایوانکا در جشن تولد نخست وزیر ژاپن شرکت کرد؛
سفر ایوانکا ترامپ به ژاپن بسیار مورد توجه رسانه های ژاپنی قرار گرفت. لباس نیمه کیمونویی او و نیز هدیه تولد نخست وزیر ژاپن به او از حاشیه های سفر 2 روزه اش به توکیو بود.
سفر 2 روزه ایوانکا ترامپ دختر دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا به ژاپن چند روز پیش از سفر پدرش به این کشور مهم متحد واشنگتن در شرق آسیا، بسیار مورد توجه رسانه های ژاپنی قرار گرفته است.
حاشیه های سفر دختر ترامپ به ژاپن + عکس

به گزارش عصر ایران به نقل از وب سایت روزنامه "آساهی شیمبون" ژاپن، ایوانکا دیشب سفر دو روزه خود به ژاپن را با صرف شام در رستورانی در مرکز توکیو به پایان برد تا روز یکشنبه (فردا) پدرش به همراه بانوی اول آمریکا سفر 3 روزه خود را به نزدیک ترین متحد آمریکا در شرق آسیا آغاز کند.

از حاشیه های سفر ایوانکای 36 ساله به ژاپن استقبال بسیار گرم "شینزو آبه" نخست وزیر 63 ساله ژاپن از او بود. آبه برای ایوانکا سنگ تمام گذاشت و او را در واپسین شب سفر دوروزه به رستورانی سنتی در مرکز توکیو دعوت کرده و برای او جشن تولد گرفت.

تولید ایوانکا در روز 30 اکتبر است و به همین مناسبت شینزو آبه در جریان شام در توکیو کادویی به مناسبت تولد ایوانکا به او داد.

ایوانکا دیروز در یک کنفرانس بین المللی درباره کارآفرینان زن سخنرانی کرد. این کنفرانس در راستای طرح ارتقای توانمندی های کارآفرینان زن در سراسر جهان است که به ابتکار ایوانکا ترامپ تاسیس شده است.

شینزو آبه که نخستین سخنران این کنفرانس بود در سخنان خود اعلام کرد به این طرح 50 میلیون دلار از بودجه دولتی ژاپن کمک می کند.

از حاشیه های حضور ایوانکا در نخستین سفر رسمی به ژاپن، اختصاص تیم حفاظت تمام زنانه برای او و برای تمامی زنان همراه هیات دونالد ترامپ است که قرار است فردا (یکشنبه) وارد توکیو شوند.

همچنین از دیگر حاشیه های جالب توجه برای رسانه ها، لباس "نیمه کیمونویی" ایوانکا در مراسم شام در رستورانی در مرکز توکیو است.

 ورود ایوانکا به فرودگاه بین المللی توکیو

ایوانکا و شینزو آبه در کنفرانس بین المللی ارتقای کارآفرینان زن
ایوانکا و شینزو آبه در کنفرانس بین المللی ارتقای کارآفرینان زن
لباس نیمه کیمونویی ایوانکا که مورد توجه رسانه ها قرار گرفت
لباس نیمه کیمونویی ایوانکا که مورد توجه رسانه ها قرار گرفت
شام در رستورانی سنتی در مرکز توکیو در دومین و واپسین شب حضور ایوانکا در توکیو
شام در رستورانی سنتی در مرکز توکیو در دومین و واپسین شب حضور ایوانکا در توکیو
کادوی تولد نخست وزیر ژاپن به ایوانکا
کادوی تولد نخست وزیر ژاپن به ایوانکا
مانور آمادگی پلیس زن محافظ ایوانکا ترامپ ساعاتی پیش از سفر دختر رییس جمهور آمریکا 
مانور آمادگی پلیس زن محافظ ایوانکا ترامپ ساعاتی پیش از سفر دختر رییس جمهور آمریکا به توکیو
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار