کد خبر: ۵۲۷۴۱
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۸
عضو هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی در نمایشگاه مطبوعات:
عضو هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی گفت: در آخرین جلسه شورای عالی بیمه در راستای خدمات رسانی به بیماران خاص تصمیمات کارسازی گرفته شد.

دکتر  محمدعلی همتی افزود: در شورای عالی بیمه تصمیم بر این شد که هیچ گونه کاهش ارائه خدمتی در خصوص بیماران خاص نداشته باشیم بلکه افزایش ارائه خدمات و هماهنگی در ارائه خدمات سازمان های بیمه گر به این بیماران در دستور کار قرار گرفت.

عضو هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی،در ارتباط با بحث واگذاری شرکت ها و ارائه شرکت ها در بورس گفت: در هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی مصوباتی را داشته ایم و اقداماتی نیز در این خصوص انجام شده است.
دکتر همتی اضافه کرد: در هیات مدیره پیشنهاد داده شده و پیش بینی و درخواست نیز ارائه شده است که شرکت هایی که برای امر واگذاری در نظر گرفته شده اند سریعتر در جریان واگذاری ها قرار گیرند .
وی یادآور شد: آخرین گزارش مسئولان شستا در ارتباط با مبحث واگذاری شرکت ها در بورس حاکی از این است که درصد قابل توجهی از شرکت ها آماده واگذاری و ارائه در بورس هستند.

دکتر همتی با اشاره به اینکه سازمان تامین اجتماعی در راستای هزینه کرد درمان در سه سال گذشته فراتر از (نه بیست و هفتم ) هزینه داشته است، افزود:هفته گذشته کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در جلسه ای به ارزیابی منابع طرح تحول و چگونگی ادامه طرح پرداخته شد و موضوعات مورد بررسی قرار گرفت .
وی گفت:مسئولانی که در وزارت بهداشت مشغول برنامه ریزی و اجرای طرح تحول سلامت هستند به نوعی باید برنامه ها را بر اساس واقعیت ها تدوین و چینش کنند.
نام:
ایمیل:
* نظر: