کد خبر: ۵۲۷۸۷
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۲
حسین پاینده، مسعود جعفری و عبدالرسول شاکری" اصول و مبانی تحلیل متون ادبی" را نقد و بررسی می کنند.


به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، " اصول و مبانی تحلیل متون ادبی" در سرای اهل قلم معرفی و بررسی می‌شود. در این نشست حسین پاینده، مسعود جعفری و عبدالرسول شاکری حضور دارند.

" اصول و مبانی تحلیل متون ادبی" نوشته سلینا کوش به تازگی با ترجمه حسین پاینده از سوی نشر مروارید منتشر شده است. کوش در این کتاب سعی کرده در قالب یک منبع عمومی برای علاقه‌مندان به ادبیات درباره نقد و تحلیل ادبی صحبت کرده و عنوان کند که چطور می‌توان میان نقد و تحلیل ادبی صحیح و مبتنی‌بر قواعد معین و اظهار نظرهای ذوقی در ادبیات تمیز قائل شد.

از پاینده تاکنون بیش از ۱۳۰ مقاله در نشریات مختلف به چاپ رسیده‌است. همچنین از وی ۲۶ عنوان کتاب منتشر شده که از این تعداد ۱۰ کتاب را تألیف، ۸ کتاب را ترجمه و ۸ کتاب را ویرایش کرده‌است. «مجموعهٔ نظریه و نقد ادبی» تحت سرپرستی او تاکنون در هشت مجلد و توسط چهار ناشر منتشر شده‌است.

نشست معرفی و بررسی "اصول و مبانی تحلیل متون ادبی" دوشنبه 15 آبان 1396 از ساعت 16 تا 18 در سرای اهل قلم واقع در خیابان انقلاب، خیابان فلسطین جنوبی، کوچه خواجه نصیر، پلاک 2 برگزار می‌شود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار