کد خبر: ۵۲۸۱۰
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۶
دوازدهمین مجمع استانی بانک قوامین با موضوع بررسی نظارت ستادی مدیریت شعب استان اردبیل در سالن جلسات اداره ی مرکزی بانک قوامین برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک قوامین در ابتدای جلسه که با تلاوت آیاتی چند از کلام ا... مجید آغاز شد دکتر نجف پور قائم مقام مدیر عامل بانک ضمن خیر مقدم به همکاران استان اردبیل نظارت راهبردی و تشکیل مجامع استانی را در ذیل سند تحول بانک و با هدف شناسائی نقاط قوت و ضعف و حرکت در مسیر بهبود عملکرد دانست و از تیم های نظارت ستادی که با مدیریت و هدایت معاونت نظارتی عملکرد استانها را مورد پایش قرار می دهد تشکر کرد . 
بنابراین گزارش در ادامه پناهنده مدیر کل بانک قوامین استان اردبیل ضمن ارائه گزارشی از وضعیت استان اردبیل ، به بخش هائی از عملکرد بانک قوامین در این استان اشاره کرد . وی با برشمردن فرصت ها و موقعیت های موجود در استان، برنامه ریزی و هدف گذاری همکاران خود را در خصوص ارائه خدمات پولی بهتر و مناسب تر و جایگاه بانک قوامین در استان را نسبت به سایر بنگاه های اقتصادی رقیب تشریح کرد .
این گزارش می افزاید بعد از صحبت های مدیر کل استان اردبیل معاونت نظارتی بانک گزارشی کامل از وضعیت مدیریت شعب استان در بخش های مختلف را برای حاضرین ارائه و در هر بخش با مشارکت معاونت تخصصی مربوطه بحث و تبادل نظر و ارائه راهکار شد . 
این گزارش همچنین حاکی است دکتر تقی نتاج در این جلسه از تلاش همکاران استان اردبیل تقدیر و موفقیت های بانک را حاصل زحمات همکاران در سطح شعب دانست و گفت : تلاش همکاران خستگی ناپذیر ، در شعب در قالب آمار و اعداد تبلور یافته و موفقیت را به نام بانک ثبت می کند . لذا به تمام همکاران خوبم در سطح شعب استان اردبیل و سراسر کشور خدا قوت می گویم و برایشان آرزوی موفقیت می نمایم .

نام:
ایمیل:
* نظر: