کد خبر: ۵۲۸۵۳
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۵
غرفه بیمه ملت در چهارمین نمایشگاه بیمه، بورس و بانکها به عنوان غرفه برتر شناخته شد.
بیمه ملت غرفه برتر نمایشگاه «کیش اینوکس» معرفی شدبه گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از خبرگزاری مهر، در نمایشگاه اینوکس کیش که بسیار پر بارتر از سالهای گذشته برگزار شد شرکت بیمه ملت توانست عنوان غرفه برتر صنعت بیمه را از آن خود کند، این در حالیست که بر اساس نظر سنجی ها و آمارهای ثبت شده، به لحاظ بازدید و طراحی و اثر گذاری غرفه بیمه ملت یکی از پر رونق ترین غرفه ها در این نمایشگاه بوده است،
محسن قره خانی مدیر اتکایی و امور بین الملل بیمه ملت ضمن ابراز رضایت از چهارمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه در جزیره کیش بیان داشت: بیمه ملت در راستای افزایش توان مالی و اعتباری خدمات بیمه ای تفاهم نامه همکاری با شرکت بیمه اتکایی اسکور فرانسه به امضا رساند.
وی عنوان کرد: بیمه ملت موفق به عقد قراردادها و امضای تفاهم نامه های مهم و کاربردی در حوزه دریافت و تبادلات علمی و نوین صنعت بیمه با دانشگاه بین المللی صنعتی شریف در جزیره کیش شد.
به گفته قره خانی، انعقاد قرارداد بیمه اتکایی با شرکت اسکور فرانسه اعتباری مضاعف بر اقدامات و اهداف پیش روی بیمه ملت که همانا به دنبال ایجاد بسترهای معتبر و نوین در راستای ارایه پوشش ها و خدمت بیمه ای بروز و مورد نیاز جامعه بود، فراهم کرد.
وی افزود: شرکت بیمه ملت پس از مذاکره با بیمه اسکور فرانسه، موفق به اخذ پوشش اتکایی به صورت قرارداد اتکایی مازاد خسارت حوادث (Catastrophe Excess of Loss Treaty)   از این شرکت شد.
وی ادامه داد: این قرارداد، تمامی خسارات فاجعه‌آمیز احتمالی بیمه‌نامه‌های صادره به صورت مستقیم و یا قبولی اتکایی بیمه ملت در رشته‌های آتش سوزی، بلایای طبیعی، عدم‌النفع و مهندسی را تا سقف ۲۰۰ میلیون یورو پوشش خواهد داد.
وی افزود: شرکت بیمه اسکور فرانسه که دفتر مرکزی آن در پاریس واقع شده است، چهارمین بیمه‌گر اتکایی برتر در دنیا بوده و دارای رتبه A+ از موسسه رتبه بندی  A.M.Best  آمریکا است.
جوادی مدیر بازاریابی شرکت نیز در این دیدار افزود: در پی بازدید دکتر ابراهیم پور مدیر عامل بیمه ملت از استارت آپ های حاضر در نمایشگاه منجر به عقد تفاهم با استارآپ های مختلف در جهت توسعه امکانات و تجهیزات نوین و بروز فروش آنلاین بیمه نامه ها شد و همچنین بازدید مدیران و مسئولان دولتی و بخش خصوصی از محل غرفه بیمه ملت و نشست های تخصصی و تعاملی و امضاء قراردادهای بیمه ای و تفاهم نامه ها در جهت  انتقال آخرین اطلاعات و اخبار حوزه بیمه از دیگر اقدامات بیمه ملت در نمایشگاه اینوکس ۲۰۱۷ بود.
وی یکی از خدمات جدید بیمه ملت را فروش بیمه نامه های خودرو به صورت آنلاین و بدون حضور فیزیکی متقاضیان نام برد و افزود: امضای تفاهم نامه با شرکت تاکسی رانی کارپینو نمونه بارز از خدمات فروش آنلاین بیمه نامه خودرو است.

نام:
ایمیل:
* نظر: