کد خبر: ۵۲۸۷۴
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۸
خشم دنیا به خاطر فرارهای مالیاتی نخبگان
تجارت آنلاین: نگرانی سرمایه گذاران از سرکوب شاهزادگان سعودی، افزایش قیمت نفت به 64 دلار با بی اعتمادی سیاسی در عربستان، خشم نسبت به فرارمالیاتی نخبگان جهان و اشتباه نیروی هوایی آمریکا درکشتار تگزاس از جمله مهمترین تیترهای صفحه نخست روزنامه های جهان هستند.
*نگرانی سرمایه گذاران از سرکوب شاهزادگان سعودی – وال استریت ژورنال
شاخص اصلی سهام عربستان سعودی روز دوشنبه با وجود سرکوب و بازداشت شاهزادگان سعودی بدون تغییر ماند اما سهام شرکت های متعلق به میلیاردر سعودی بازداشت شده شاهزاده الولید بن طلال سقوط کرد. بازداشت های اخیر باعث نگرانی سرمایه گذاران نسبت به امنیت وضعیت سیاسی اقتصادی در این کشور شده است.
مرور تیترهای مهم صفحه نخست روزنامه های جهان

*افزایش قیمت نفت با بی اعتمادی سیاسی در عربستان – فایننشال تایمز
به دنبال بازداشت گسترده شاهزادگان سعودی ، قیمت نفت به بالای 64 دلار افزایش یافت که بالاترین سطح در دو سال اخیر است. این افزایش ناشی از بی اعتمادی نسبت به فضای سیاسی عربستان پس از سرکوب ها است.
مرور تیترهای مهم صفحه نخست روزنامه های جهان

*خشم نسبت به فرارمالیاتی نخبگان جهان – گاردین
دولت انگلیس با افزایش فشار برای برخورد با فرار مالیاتی و بررسی سرمایه گذاریهای فراساحلی از سوی فعالان اجتماعی روبرو شده است. جان مکدونال وزیر سایه در پارلمان انگلیس خواستار بررسی کامل این فرارهای مالیاتی شد. با انتشار اسناد پارادایز درباره بهشت های مالیاتی ، موج خشم و محکوم کردن نسبت به فرار مالی نخبگان و سیاستمداران مهم جهان در واشنگتن ، وستمینیستر و بروکسل شنیده شد.
مرور تیترهای مهم صفحه نخست روزنامه های جهان

*اشتباه نیروی هوایی آمریکا درکشتار تگزاس – نیویورک تایمز
نیروی هوایی آمریکا در ثبت جرم خشونت خانوادگی عامل تیراندازی کلیسای تگزاس که باعث مرگ 26 تن و زخمی شدن 20 نفر ششد اشتباه کرده است.دوین پی کلی به صورت قانونی اقدام به خرید سلاح کرده بوده و حکم وی درباره خشونت خانگی هرگز در منبع اطلاعاتی قرار نگرفته است. نیروی هوایی و پنتاگون به زودی بررسی را درباره دیگر جرایم احتمالی این فرد انجام خواهند داد.
مرور تیترهای مهم صفحه نخست روزنامه های جهان
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار