کد خبر: ۵۲۹۰۲
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۷
افتتاح شعبه نوسازی شده مرکزی ابهر با حضور عضو هیئت مدیره بانک مسکن صورت گرفت.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از بانک مسکن، در مراسم بازگشایی مجدد ساختمان شعبه مرکزی ابهر ، جعفر آقا ملایی عضو هیأت مدیره بانک، گفت: بانک مسکن متعلق به عموم مردم می‌باشد و همکاران ما در سراسر کشور با افتخار خدمات بانک را به مردم ارائه می‌کنند.
وی افزود: شعبه مرکزی ابهر از سال 93 تخریب شده بود که در حال حاضر و با احداث این ساختمان در ابهر شاهد ایجاد فضای بسیار زیبا که هدیه بانک به مردم ابهر می باشد هستیم و امیدواریم شعب دیگر نیز به همین ترتیب تجهیز شوند.
عضو هیات مدیره بانک مسکن افزود : ما معتقدیم همانطور که خدمات باید به بهترین شکل به مردم ارائه گردد، محیط شعبه نیز می‌بایست به زیباترین شکل و در شأن مشتریان بانک مسکن باشد.
آقا ملایی در ادامه بااشاره به پرداخت تسهیلات 2.2 برابری منابع جذب شده در شعبه مرکزی ابهر افزود: برخلاف تصوری که بابت صرف منابع جذب شده شهرستان ها در استانهای بزرگ وجود دارد باید گفت در بانک مسکن به صورت معکوس منابع جذب شده در استان های بزرگ و برخوردار مانند تهران ، اصفهان و فارس صرف پرداخت تسهیلات در شهرستان ها می گردد .
وی منابع شعبه مرکزی ابهر را 633 میلیارد وتسهیلات پرداختی در این شعبه را 1388 میلیارد عنوان کرد .
در ادامه خاکی رئیس اداره ساختمان بانک مسکن نیز درخصوص فرایند بازسازی این شعبه گفت:با اجرای پروژه از سال 95 به مدت 18 ماه این پروژه به بهره برداری رسید شعبه مرکزی ابهر در سه طبقه احداث شده که طبقه همکف 365 متر مربع شامل سیستم موتورخانه ، بایگانی و شش واحد پارکینگ می باشد طبقه اول به شعبه مرکزی ابهر اختصاص یافته و طبقه فوقانی در 2 واحد مسکونی و مهمانسرا به متراژ 244 متر مربع و کل زیربنای ساختمان 988 متر احداث شده است .
وی نگاه حاکم در بانک مسکن را ایجاد فضای فیزیکی و بصری که در شان مشتریان و همکاران باشد عنوان کرد .
در این بازدید جعفرآقا ملایی ضمن بررسی نحوه عملکرد کارکنان و گفت‌و‌گو با تعدادی از مراجعان، میزان رضایتمندی مشتریان را جویا و دستورات لازم را جهت ارائه خدمات بهتر صادر کرد.
در پایان هدایایی به رسم یادبود به مشتریان خاص این شعبه اهدا شد.

نام:
ایمیل:
* نظر: