کد خبر: ۵۲۹۴۶
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۱
رییس کل سازمان خصوصی سازی:
رییس کل سازمان خصوصی سازی گفت: این سازمان از هر گونه نظارت استقبال می کند و با اطمینان اعلام می نماید که در روند واگذاری ها حتی یک مورد تخلف و فساد صورت نگرفته است.


به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان خصوصی سازی؛ پوری حسینی در جلسه شورای عالی اجرای سیاست های کلی اصل 44 قانون اساسی که ظهر امروز (سه شنبه) به ریاست معاون اول رییس جمهور برگزار شد، با تاکید بر اینکه در جریان اجرای برنامه خصوصی‌سازی و واگذاری ها، تمام مزایده ها مطابق قانون انجام شده است گفت: سازمان خصوصی سازی از هر گونه نظارت استقبال می کند و با اطمینان اعلام می نماید که در روند واگذاری ها حتی یک مورد تخلف و فساد صورت نگرفته است.
همچنین در این جلسه که وزیر امور اقتصادی و دارایی،‌ دادستان کل کشور، رییس کل بانک مرکزی، رییس سازمان بورس و اوراق بهادار، رییس سازمان بازرسی کل کشور و رییس اتاق بازرگانی نیز حضور داشتند، رییس کل سازمان خصوصی سازی گزارشی از نتایج حاصل از ارزیابی عملکرد شرکت های واگذار شده توسط آن سازمان ارائه کرد و افزود: مقایسه نتایج کلی حاصل از اجرای مدل ارزیابی عملکرد برای 92 شرکت مورد بررسی برای دوره 3 سال قبل از واگذاری و همه سالهای پس از واگذاری نشان می دهد در معیارهای بررسی شده، 51 درصد از شرکت ها رشد عملکرد داشته اند.
وی همچنین گزارشی از اقدامات مربوط به تصمیم جلسه گذشته شورا در خصوص تمدید مهلت یک ماهه برای مشمولان جهت پرداخت مانده مبلغ تخصیصی سهام عدالت ارائه کرد.
گفتنی است نهایی نمودن میزان سهام و تعداد شرکت های سرمایه پذیر قابل تخصیص به مشمولان سهام عدالت از دیگر موضوعاتی بود که در این جلسه مورد بررسی و تصمیم گیری قرار گرفت.
نام:
ایمیل:
* نظر: