کد خبر: ۵۳۰۲۰
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۰
دلار در مرز ۴ هزار و 81 تومان؛
امروز سکه تمام بهار آزادی با افزایش ۵ هزار تومان به قیمت یک میلیون و ۲۹۶ هزار تومان رسید. نیم سکه و ربع سکه هردو با افزایش هزار تومان به ترتیب با قیمت های ۶۸۳ هزار تومان و ۳۸۷ هزار و ۷۰۰ تومان در بازار عرضه شدند.

امروز سکه تمام بهار آزادی با افزایش ۵ هزار تومان به قیمت یک میلیون و ۲۹۶ هزار تومان رسید.

بازار سکه در نخستین روز هفته پس از تعطیلات اربعین، نوسانات اندکی رو به رو شد.سکه امامی با کاهش ۲ هزار و ۲۰۰ تومان به قیمت یک میلیون و ۳۵۶ هزار تومان رسید.

این در حالی است که نیم سکه و ربع سکه هردو با افزایش هزار تومان به ترتیب با قیمت های ۶۸۳ هزار تومان و ۳۸۷ هزار و ۷۰۰ تومان در بازار عرضه شدند.

این در حالی است که بازار ارز با روندی صعودی رو به رو شد.

دلار آمریکا با افزایش ۷ تومان به قیمت ۴ هزار و ۸۱ تومان رسید. 

یورو اروپا ۴ هزار و ۸۰۵ تومان، پوند انگلیس ۵ هزار و ۴۳۶ تومان و لیر ترکیه هزار و ۷۸ تومان است.

بر اساس گزارش سی ان بی سی، نیک کی ۲۲۵ ژاپن با کاهش ۰.۸۲ درصد در روز شنبه رو به رو شد. از سوی دیگر کوسپی نیز ۰.۳ درصد و اس اند پی ۰.۳۳ درصد کاهش پیدا کرد. شاخص دلار در بازار ثابت ماند و همچنان ۹۴.۴۹۴ است. قیمت طلا نیز با بالا ترین قیمت سه هفته اخیر در بازار عرضه شد. هر اونس طلا هزار و ۲۸۵ هزار و ۷۷ سنت است.

قیمت نفت پس از افزایش یک درصدی در معاملات گذشته، با روندی کاهشی رو به رو شد. قیمت نفت خام آمریکا با کاهش ۰.۱۹ درصد به ۵۷ دلار و ۶ سنت رسید. نفت خام برنت با افزایش ۰.۲ درصدی با قیمت ۶۳ دلار و ۸۰ سنت در بازار عرضه شد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار