کد خبر: ۵۳۰۵۳
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۲
با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی؛
عملیات اجرایی درمانگاه تامین اجتماعی شهرستان بهار در زمینی به مساحت یک هزار و ٥٨٥ متر مربع و در سه طبقه با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، معاون حقوقی و امور مجلس سازمان تامین اجتماعی و مدیران استان همدان آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی در مراسم کلنگ زنی طرح درمانگاه بهار اظهار کرد: این درمانگاه سطح یک عمومی است و ٦٠ میلیارد ریال برای ساخت و ٢٠ میلیارد ریال برای تجهیز آن پیش بینی می شود.
دکترعلی ربیعی اظهار کرد: پنج درمانگاه توسط تامین اجتماعی در همدان احداث شده که با بهره برداری از درمانگاه های رزن و بهار شمار آنها به هفت درمانگاه افزایش می یابد.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: علاوه بر طرح های بهداشتی چندین طرح بهزیستی شامل مسکن، مجموعه های فرهنگی ورزشی ، مرکز معتادان متجاهر بهره برداری شد.
دکتر ربیعی افزود: در قرارگاه اقتصاد مقاومتی برش شهرستانی برنامه اشتغال را داشتیم که قرار است از ٢٠٠ هزار میلیارد ریال اشتغال فراگیر و ١٢٠ هزار میلیارد ریال اشتغال فراگیر به استان اختصاص یابد که ساز و کار اجرایی در این نشست مشخص شد.
نام:
ایمیل:
* نظر: