کد خبر: ۵۳۰۵۶
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۸
اولین نمایشگاه بین المللی تخصصی تجهیزات آشپزخانه صنعتی، رستورانی، فست فود و هتل که از دیروز آغاز به کار کرده بود به صورت رسمی با حضور علیرضا محجوب نماینده محترم مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولین به صورت رسمی افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل نمایشگاه شهرآفتاب، اولین نمایشگاه بین المللی تخصصی تجهیزات آشپزخانه صنعتی، رستورانی، فست فود و هتل که از دیروز آغاز به کار کرده بود به صورت رسمی با حضور علیرضا محجوب نماینده محترم مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولین به صورت رسمی افتتاح شد.

در این نمایشگاه ده‌ها واحد‌های صنعتی، کاربه گزارش روابط عمومی و امور بین الملل نمایشگاه شهرآفتاب، اولین نمایشگاه بین المللی تخصصی تجهیزات آشپزخانه صنعتی، رستورانی، فست فود و هتل که از دیروز آغاز به کار کرده بود به صورت رسمی با حضور علیرضا محجوب نماینده محترم مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولین به صورت رسمی افتتاح شد.

در این نمایشگاه ده‌ها واحد‌های صنعتی، کارگاه‌ها و کارخانه‌ها و شرکت‌های خدماتی از استان و مناطق مختلف کشور، نوین‌ترین و جدیدترین تولیدات، تجهیزات، صنایع و خدمات مربوط به آشپزخانه‌های صنعتی، هتل‌ها و صنایع مرتبط با این حوزه را ارائه و در معرض دید علاقمندان قرار خواهند داد.
گام گذاشتن در مسیر تحقق شعار سال (اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال) توسعه هتل‌ها و مراکز اقامتی، جذب سرمایه گذار در حوزه هتل‌ها و مراکز اقامتی، اشتغالزائی و آشنائی با جدیدترین روش‌های روز هتلداری و جذب توریسم برخی از اهداف برگزاری نخستین نمایشگاه بین المللی تجهیزات آشپزخانه‌های صنعتی، هتل‌ها و صنایع وابسته است که در فضائی بالغ بر ۶ هزار متر مربع برگزار خواهد شد.

در اولین نمایشگاه بین المللی تخصصی تجهیزات آشپزخانه صنعتی، رستورانی، فست فود و هتل انواع صنایع و تجهیزات آشپزخانه صنعتی، تجهیزات سرو (سلف سرویس)، تجهیزات برودتی، تجهیزات عمومی و شستشو، انواع صندوق‌های فروشگاهی، انواع ماشین ظرفشویی (کابینتی، اتوماتیک با ظرفیت‌های مختلف)، انواع سینک ظرفشویی صنعتی، تجهیزات آماده سازی فست فودها، تجهیزات پخت وپز، تجهیزات سرو، تجهیزات برودتی، تجهیزات هتل همچون سرویس پذیرایی (چینی، استیل، بلور، کریستال، سرامیک، سیلور، انواع ظروف، کارد، چنگال، قاشق، آشپزخانه‌های صنعتی (تجهیزات کترینگ و سلف سرویس (تجهیزات عمل آوری، آماده سازی، نگهداری و سرو غذا) دکوراسیون داخلی آبنما و محوطه سازی، انواع لوستر، سیستم‌های روشنایی و نور پردازی و انواع کفپوش‌ها عرضه و به نمایش عموم گذاشته می‌شود.

گفتنی است این نمایشگاه تا 23 آبان ماه از ساعت 10 صبح لغایت 18 پذیرای متخصصین و علاقه مندان در مجموعه نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب می باشد.
نام:
ایمیل:
* نظر: