کد خبر: ۵۳۰۸۹
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۷
همايش معرفي استارتاپ‌هاي برتر بازار سرمايه، با حضور استارتاپ‌هاي فعال در حوزه بازار سرمايه و مديران ارشد بازار، با حمایت شرکت کارگزاری بانک سامان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بانک سامان به نقل از شرکت کارگزاری بانک سامان، در این همایش که به همت کانون کارگزاران بورس و اوراق بهادار برگزار شد، استارتاپ‌های برتر به معرفی حوزه های فعالیت خود برای حاضران پرداختند.
براساس این گزارش، مدیرعامل شرکت کارگزاری بانک سامان در سخنانی خود در این همایش گفت: کارگزاری بانک سامان در راستای حمایت خود از استارتاپ‌ها و با همکاری شرکت بیمه سامان، اقدام به اعطای بیمه تکمیلی به شرکت‌های دانش‌بنیان و استارتاپ کند.
براساس این گزارش، در پایان این همایش با حضور دکتر حسن امیری عضو هیات‌مدیره و معاون نظارت بر بورس‌ها و ناشران سازمان بورس و اوراق بهادار، سیدروح‌الله میرصانعی دبیرکل کانون کارگزاران و دکتر حمیدرضا مهرآور رئیس هیات‌مدیره کانون کارگزاران و مدیرعامل شرکت کارگزاری بانک سامان از استارتاپ‌های برتر قدردانی شد.
گفتنی است، علاقه مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از حمایت‌های شرکت کارگزاری بانک سامان با تلفن مستقیم 88795358-021 تماس بگیرند.

نام:
ایمیل:
* نظر: