کد خبر: ۵۳۱۰۷
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۳
تلاش سازمان امنیت ملی آمریکا برای مبارزه با نفوذ جاسوسان
تجارت آنلاین: نگرانی انگلیس از نرم افزار امنیتی کاسپرسکی، نمایندگان جمهوریخواه به دنبال طرح ساده مالیاتی، افزایش تنش در دولت انگلیس و تلاش سازمان امنیت ملی آمریکا در جلوگیری از نفوذ جاسوسان از جمله مهمترین تیترهای صفحه نخست روزنامه های روز دوشنبه جهان هستند.
*نگرانی انگلیس از نرم افزار امنیتی کاسپرسکی – فایننشال تایمز
سازمان کنترل کننده آنتی ویروس ها در انگلیس نسبت به قابلیت جاسوسی آنتی ویروس روسی کاسپرسکی  هشدار داد. دو میلیون نفر از مشتریان بانک بارکیز انگلیس از نرم افزار انتی ویروس کاسپرسکی استفاده می کنند و احتمال جاسوسی روسیه از آنها افزایش یافته است.
مرور تیترهای مهم صفحه نخست روزنامه های جهان

*نمایندگان جمهوریخواه به دنبال طرح ساده مالیاتی – وال استریت ژورنال
نمایندگان جمهوریخواهان به دنبال ساده تر کردن طرح کاهش مالیاتی هستند تا از سوی مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شود. اما انجام این کار ساده نیست. جمهوریخواهان به دنبال کاهش مالیات هستند که بر روی 4 میلیون خانوار تاثیر گذار خواهد بود.
مرور تیترهای مهم صفحه نخست روزنامه های جهان

*تلاش سازمان امنیت ملی آمریکا در جلوگیری از نفوذ جاسوسان – نیویورک تایمز
به دنبال نفوذ هکرها در سازمان امنیت ملی آمریکا و دزدی سلاح سایبری از این سازمان سعی در جلوگیری از دزدی اطلاعاتی دارد. به گفته این سازمان دزدی از این سازمان باعث صدمه به بسیاری از فعالیت های تجاری و شهروندی در سراسر دنیا شده است و بسیاری از عملیات این سازمان را کند کرده است.
مرور تیترهای مهم صفحه نخست روزنامه های جهان

*افزایش تنش در دولت انگلیس -  گاردین
"ترزا می" نخست وزیر انگلیس با شکست درباره برگزیت روبروست این درحالی است که وزرای دولت از جمله مایکل گرو و بوریس جانسون خواستار برگزیت سخت هستند.تنش در دولت " ترزا می" پیش از رای گیری درباره برگزیت افزایش یافته است و احتمال شکست نخست وزیر در تایید قانون برگزیت در پارلمان را بیشتر می کند.
مرور تیترهای مهم صفحه نخست روزنامه های جهان
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار