کد خبر: ۵۳۱۵۴
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۶
در پی وقوع زلزله در استان‌های غربی و شمال غرب کشور و جان باختن تنی چند از هموطنان در این استانها مدیران شبکه بانکی کشور پیام تسلیت خود را به شرح ذیل ارسال نمودند.


پیام حجت‌الله مهدیان مدیرعامل بانک توسعه تعاون

بسم‌الله الرحمن رحیم، انالله وانا الیه راجعون، خبر حادثه ناگوار وقوع زلزله در استان‌های غربی و شمال غرب کشور موجب تأثر و تأسف بسیار تمامی هم‌وطنان و مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی گردید.

این اتفاق که به درگذشت و آسیب دیدن جمعی از هم‌وطنان عزیز کشورمان در ایام اربعین سید و سالار شهدا به‌ویژه در استان‌های کرمانشاه و ایلام منجر شده، دل هر ایرانی را به درد آورده است.

ابعاد حادثه و آنچه بر هم‌وطنان ما در این منطقه وسیع گذشته است هنوز به‌طور کامل آشکارنشده، هرچند اخبار و تصاویر واصله حکایت از گستردگی فاجعه دارد.

اینجانب از طرف خودم و از طرف کارکنان خدوم بانک توسعه تعاون که بسیاری از آنان ساکن و شاغل در منطقه مصیبت‌زده می‌باشند ضمن آنکه برای همه هم‌وطنان در هرکجای ایران اسلامی که زندگی می‌کنند آرزوی سلامت و تندرستی کامل دارم برای جان‌باختگان این ضایعه ناگوار طلب مغفرت و هم‌نشینی با حضرت اباعبدالله، برای مجروحین شفای عاجل و برای بازماندگان آرزوی صبر و اجر از درگاه خداوند منان مسئلت می‌نمایم.


پیام محمد علی سهمانی مدیرعامل بانک رفاه

بسم الله الرحمن الرحیم ، با نهایت تاسف و تالم در گذشت جمعی از هموطنانمان در حادثه زلزله غرب کشور به ویژه استان کرمانشاه را تسلیت عرض نموده و برای مصدومان این حادثه تاسف بار در مناطق زلزله زده، از خداوند متعال شفای عاجل مسالت دارم.

با حادثه دیدگان این مصیبت بزرگ از صمیم قلب ابراز همدردی نموده و با تعظیم در برابر خواست و مشیت خداوند قادر متعال ، آمادگی خود را برای کمک به حادثه دیدگان و هرگونه همکاری و مساعدت به مردم شریف مناطق زلزله زده اعلام داشته و اطمینان خواهیم داد در این راه از هیچ کوششی دریغ نخواهیم ورزید .


پیام محمد کاظم چقازردی مدیرعامل بانک سپه

مدیرعامل بانک سپه از اختصاص یک هزار میلیارد ریال منابع این بانک برای پرداخت تسهیلات به خانواده های آسیب دیده از زلزله استان های غربی کشور خبر داد.

وی ضمن تسلیت به خانواده های مصیبت زده استان های غربی کشور اظهار داشت: در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر رسیدگی فوری به مشکلات آسیب دیدگان و کمک به التیام آلام مردم زلزله زده استان های غربی کشور همچنین تأکید ریاست جمهوری مبنی بر رفع سریع مشکلات مردم این منطقه، بانک سپه یک هزار میلیارد ریال برای بازسازی واحدهای آسیب دیده استان های غربی کشور اختصاص داد.

وی افزود: این منابع با هماهنگی استانداری برای هر واحد مسکونی تا سقف یکصد میلیون ریال با بازپرداخت 5 ساله و تنها با یک ضامن پرداخت خواهد شد.


پیام محمد بیگدلی مدیرعامل بانک ملت

بسم الله الرحمن الرحیم، ضایعه درگذشت تنی چند از هموطنان عزیز در حادثه زلزله استان کرمانشاه و مناطق غرب کشور، موجب تاثر و تالم فراوان همه ایرانیان گردید. اینجانب به نمایندگی از خانواده بزرگ بانک ملت، این حادثه حزن انگیز را خدمت مردم شریف ایران به ویژه آسیب دیدگان استان کرمانشاه و مناطق غرب کشور تسلیت عرض می نمایم.

بی تردید مردم قهرمان استان کرمانشاه که همواره در شرایط دشوار، پایداری و استقامت خود را اثبات نموده اند، رنج این مصیبت را با همدردی یکپارچه مردم ایران در سراسر کشور بر خود هموار خواهند نمود.

مجموعه بانک ملت بر خود فرض می داند تا از همه توان خود جهت کمک رسانی و اعلام همبستگی با مصیبت دیدگان این حادثه استفاده نموده و مزید اطلاع هموطنان گرامی، تدابیر لازم در خصوص ارائه خدمات بانکی و تشریک مساعی در عملیات امداد رسانی به مناطق آسیب دیده اندیشیده شده است.

در پایان از محضر پروردگار متعال برای درگذشتگان رحمت واسعه و برای بازماندگان صبر جمیل مسالت می نمایم.


پیام خسرو فرحی مدیرعامل پست‌بانک‌ایران

چو عضوی بدرد آورد روزگار - دگر عضوها را نماند قرار، به راستی که آلام و رنج هموطنان آسیب‌دیده از زلزله استان‌های کرمانشاه و ایلام موجب تأثر و تألم خاطر عموم هموطنان عزیز شد و موج گسترده ای از نگرانی و همدردی در بین آنان را ایجاد کرد. براین اساس آحاد خانواده بزرگ پست‌بانک‌ایران ضمن تسلیت به خانواده‌های داغدار و آرزوی علّو درجات و غفران الهی برای درگذشتگان، مراتب ابراز همدردی خویش را با خانواده‌های جان‌باختگان و آسیب‌دیدگان از این حادثه طبیعی اعلام داشته و آمادگی خود را برای هرگونه امدادرسانی و سایر کمک‌ها اعلام می دارند. امیدوارم خداوند سبحان برای بازماندگان صبر و شکیبائی عنایت عطا فرماید.


پیام سیاوش زراعتی مدیرعامل بانک صادرات ایران

بسمه تعالی، باسلام؛ وقوع حادثه غم بار زلزله در غرب کشور که موجبات جان باختن و مصدومیت جمعی از هموطنان عزیز کشورمان در استانهای غربی بخصوص استان های کرمانشاه و ایلام را بدنبال داشته است، باعث تاسف بسیار و اندوه فراوان شد.

اینجانب ضمن عرض تسلیت این ضایعه غم انگیز به ملت شریف ایران بویژه خانواده های بزرگوار و مصیبت دیده استان های کرمانشاه و ایلام، از درگاه حضرت باریتعالی برای شادی روح از دست رفتگان آرامش ابدی و برای مصدومان حادثه، شفای عاجل مسألت دارم. باشد که ایزد منان صبر و شکیبایی تحمل این مصیبت و کاهش آلام را به تمامی مصیبت دیدگان عطا فرماید. بی تردید مردم غیور و قهرمان استانهای غربی که در دوران دفاع مقدس، تصویری زیبا از رشادت مردم این سرزمین را به منصه ظهور رساندند، با همدلی و همبستگی ملت ایران، این روزهای سخت را نیز پشت سر خواهند گذاشت.

اقتدا به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و آموزه های دینی و مذهبی، ما را برآن می دارد تا در این لحظات سخت، بیش از پیش در کنار هم و دست در دست هم امواج این حادثه و بلا را که ابتلا و آزمایش الهی را در دل خود پنهان داشته، فرو بنشانیم و به یاری هم بشتابیم.

در این حادثه تلخ و تأسف بار بانک مردمی صادرات ایران نیز خود را مسئول می داند تا با یاری رسانی همکاران انسان دوست و غیور خود در سراسر کشور و با اهداء کمک های نقدی، بخشی از آلام این عزیزان را بکاهد و به نحوی در سبک کردن بار این

مصیبت و جبران خسارات وارده موثر باشد.


پیام حسین محمدپورزرندی مدیرعامل بانک شهر

حادثه دلخراش زلزله‌ در غرب کشور و جان باختن غم انگیز تعداد زیادی از هموطنان عزیزمان، مایه‌ اندوه عمیق اینجانب و کارکنان خدوم بانک شهر شد.

اینجانب ضمن عرض تسلیت به بازماندگان این حادثه تاسف بار، برای آن عزیزان سفرکرده علو درجات و غفران الهی و برای مصدومان، آرزوی سلامتی را از خداوند سبحان مسئلت دارم.


پیام غلامحسن تقی نتاج مدیرعامل بانک قوامین

بسم الله الرحمن الرحیم، با عرض تسلیت به همه ی مصیبت دیدگان زمین لرزه ی اخیر در غرب کشور به ویژه هموطنان شریفی که به سوگ عزیزانشان نشسته اند و آرزوی صبر و سلامتی برای آنها، بدینوسیله به نمایندگی از همکاران بانک قوامین

 ضمن ابراز همدردی ، آمادگی خود را برای یاری هموطنان مذکور اعلام می دارم .


پیام علیرضا پویان شاد مدیرعامل بانک سرمایه

متأسفانه وقوع زلزله در غرب کشور، هم‌وطنان بزرگوار استان‌های آن منطقه را سوگوار عزیزانشان ساخت. اما همیشه چنین بوده که انسان با کمک و حمایت و هم‌دردی به جبران نامهربانی طبیعت بر‌خیزد و اگر نتواند پیروز این میدان باشد دست‌کم اندکی از بار سنگین رنج بازماندگان این مصائب را بکاهد.

اینجانب به نمایندگی از خانواده بانک سرمایه این مصیبت بزرگ را به هم‌میهنان ارجمند به ویژه هم‌وطنان گرامی استان‌های غربی و داغ‌دیدگان این سانحه دردناک تسلیت عرض نموده برای جان‌باختگان رحمت و رضوان پروردگار و برای بازماندگان صبر و آرامش مسئلت دارم.


پیام سید ضیاء ایمانی مدیرعامل بانک مهر اقتصاد

انا لله و انا الیه راجعون، وقوع حادثه اسفناک زمین لرزه در استان کرمانشاه و جان باختن جمعی از هوطنان عزیز، موجب تاسف و تالم فراوان گردید، اینجانب به نمایندگی از خانواده بزرگ بانک مهر اقتصاد این واقعه تلخ را به زلزله زدگان و خانواده های داغدار تسلیت عرض می نماییم و از درگاه خداوند متعال برای آن عزیزان سفر کرده علو درجات و برای مصدومان این حادثه تاسف بار شفای عاجل مسالت دارم.

بانک مهر اقتصاد نیز در کنار سایر هم میهنان گرامی و نهادهای ذیربط از هیچ تلاشی برای کاهش تالمات بازماندگان دریغ نخواهد کرد و امید است تا با یاری ایزد منان هر چه سریعتر شرایط به روال عادی بازگردد و بازماندگان این حادثه زندگی روزمره خود را از سر گیرند.


پیام علی اصغر سفری مدیرعامل بانک گردشگری

وقوع حادثه دلخراش زلزله در استان های غربی کشور و درگذشت و آسیب دیدن جمعی از هموطنان عزیز باعث اندوه عموم مردم ایران شد.

اینجانب به نوبه خود این مصیبت را به ملت شریف ایران و خانواده های آسیب دیده تسلیت عرض می کنم و از خداوند متعال برای درگذشتگان، رحمت و مغفرت و برای آسیب دیدگان شفای عاجل را مسئلت دارم.


پیام محمدرضا قربانی مدیرعامل بانک دی

بسم الله الرحمن الرحیم، حادثه تلخ زلزله در کشور عزیزمان ایران چشم ها را گریاند و قلب ها را به درد آورد.

ضایعه جان باختن و جراحات خیل عظیمی از هموطنان عزیزمان در غرب کشور، بویژه در استان کرمانشاه و نیز وارد آمدن خسارات فراوان جانی و مالی، ایران را یکپارچه داغدار کرد و آحاد مردم عزیزمان در اندوه فاجعه از عمق دل گریستند.

فاجعه آنچنان غم انگیز و دلخراش بود که زخمی جانکاه بر روح و روان تمام مردم ایران نشاند. در این لحظات سخت، قلب تمام ما ایرانیان تا دور ترین نقاط کشور به یکدیگر پیوسته است و یک دل و یک زبان با داغ دیدگان این حادثه دردناک همدردیم.

این نخستین بار نیست که هموطنان خود را در حادثه ای چنین سخت از دست می دهیم. ملت ایران خاطره از خودگذشتگی ها و دلاورمردی های مرزنشینان غرب کشور را در هشت سال دفاع مقدس هرگز از یاد نخواهند برد و خود را وامدار روح بلند و ایثارگر آنان می دانند. یقین داریم هموطنانمان با همان روحیه ایثارگری این آزمون سخت را نیز با سربلندی از سر می گذرانند و در این مسیر همه ملت ایران شانه به شانه، همراه و هم قدم این عزیزان بوده و ازهرنوع یاری رسانی به مصدومان و آسیب دیدگان فرو گذار نخواهند بود.

اینجانب به نمایندگی از خانواده بزرگ بانک دی این ضایعه جانکاه را به تمامی ملت ایران تسلیت عرض نموده و بر خود واجب می دانم برای روح پرفتوح جان باختگان، علوّ درجات و آمرزش الهی و برای مجروحین سلامتی عاجل و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسألت نمایم.


پیام سید امین جوادی مدیرعامل موسسه اعتباری ملل

شنیدن خبر حادثه غمبار زلزله در غرب کشور عزیزمان به ویژه در استان شهید پرور کرمانشاه که منجر به جان باختن و مجروح شدن جمع کثیری از هموطنان عزیزمان شده است موجب تاثر و تالم شد.

اینجانب وقوع این حادثه اسفبار را به ساحت مقدس حضرت بقیه الله الاعظم مهدی موعود(عج) مقام معظم رهبری حفظه الله و تمامی هم وطنان عزیز ایران اسلامی بالاخص خانواده‌های داغدیده تسلیت و تعزیت عرض می‌کنم.

اکنون که اراده خداوند بر این قرار گرفته است که چراغ زندگی تعدادی از عزیزانمان بر اثر حادثه زلزله خاموش شود با خانواده آنان ابراز همدردی کرده و از درگاه خداوند منان برای آن سفر کردگان به دیار باقی رحمت و غفران واسعه الهی و برای کلیه بازماندگان صبر و اجر مسالت می‌کنم.

همچنین از درگاه ایزد منان صحت و سلامتی و شفای عاجل تمامی مجروحین این حادثه دیدگان را خواستارم و از همکاران گرامی و سخت کوش خود درخواست می‌کنم پیرو پیام تسلی بخش ولی امر مسلمین جهان از هرگونه کمک و یاری رسانی به هموطنان گرامی دریغ نورزیده و از تمام توان خود برای یاری رسانی استفاده کنند. اینجانب رجا واثق دارم که همکاران عزیزم دریغ نخواهند ورزید.


پيام محمد حسين نظري توکلي مديرعامل موسسه اعتباري ثامن

بسمه تعالي، إنا لله وإنا إليه راجعون، همکاران گرانقدر و مشتريان عزيز موسسه اعتباري ثامن، درگذشت جمعي از هموطنان عزيزدر پي حادثه زلزله اخير غرب کشور ،عميقاً موجب تالم خاطر و تاثر گرديد. اينجانب به نمايندگي از خانواده بزرگ ثامن ، ضمن ابراز همدردي با بازماندگان و خانواده هاي داغدار، اين حادثه غم انگيز را به مردم شريف استان کرمانشاه و به خصوص خانواده هاي محترم ايشان تسليت عرض مي نماييم.

از خداوند متعال شفاي عاجل مصدومان و پيدا شدن مفقودان را مسئلت مي نمايم.


پیام ابراهیم کاظم پور سخنگوی بانک تجارت

ارائه خدمات بانکی به مشتریان بانک تجارت در مناطق زلزله زده غرب کشور بدون وقفه ادامه داشته و اطلاعات حساب و اسناد مشتریان کاملا محفوظ می باشد.

این بانک ضمن تسلیت به خانواده جانباختگان زلزله روز گذشته در استانهای غربی کشور از ارائه خدمات بانکی به مشتریان در شعب این بانک مطابق روال عادی خبر داد و گفت: در پی وقوع زلزله روز گذشته استان کرمانشاه ، شعب سر پل ذهاب و قصر شیرین این بانک دچار خسارت شده لیکن اطلاعات حساب و اسناد مشتریان این شعب در محلی امن نگهداری می شود. این در حالی است که ارائه هرگونه خدمات بانکی به مشتریان این دو شعبه بصورت یکپارچه در هر یک از شعب بانک تجارت در شهرها و استانهای همجوار بدون هیچ مشکل و وقفه ای قابل ارائه می باشد.

سخنگوی بانک تجارت خاطر نشان کرد: عملیات بازسازی و تعمیر شعبه سر پل ذهاب و قصر شیرین از اولین ساعات کاری دوشنبه 22 آبان در دستور کار قرار گرفته و بزودی سرویس دهی به مشتریان این شعب طبق روال قبل ادامه خواهد یافت.


پیام تسلیت بانک ‌پاسارگاد

بانک‌پاسارگاد، ضمن تسلیت به ملت شریف ایران به‌ مناسبت درگذشت تعدادی از هم‌وطنان عزیزمان در حادثه‌ غم‌انگیز زلزله‌ کرمانشاه، از درگاه ایزد منان برای درگذشتگان علو درجات، برای بازماندگان صبر و شکیبایی، برای مجروحان شفای عاجل و برای تمام هم‌میهنان عزیزمان سلامت و طول عمر مسئلت دارد.


پیام تسلیت بانک ایران زمین

شعب بانک ایران زمین در استانهای آسیب دیده از زلزله ضمن همدردی با هموطنان آسیب دیده، امروز باز و آماده خدمت رسانی است.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین، با توجه به مسائل و مشکلات ایجاد شده در استانهای آسیب دیده از زلزله و به منظور کاستن از این مشکلات، شعب این بانک در کلیه استانهایی که از زلزله شب گذشته دچار خسارت شده‌اند باز و آماده خدمت رسانی به هموطنان گرامی است.

براساس این گزارش تمامی خدمات بانک اعم از حضوری و غیر حضوری در این استانها به هموطنان ارائه می شود.


پیام تسلیت بانک سینا

در راستای همدردی با حادثه دیدگان زلزله غرب کشور، بانک سینا نسبت به تامین و ارسال اقلام مورد نیاز و همچنین اختصاص بخشی از حقوق کارکنان خود برای تهیه مایحتاج مردم عزیز این مناطق اقدام نمود.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک سینا، این بانک ضمن تسلیت ضایعه درگذشت تعدادی از هموطنان عزیز در این حادثه غمبار و ابراز همدردی با بازماندگان، اعلام کرد به منظور کمک به هموطنان شهرهای آسیب دیده، نسبت به تامین و ارسال اقلام مایحتاج آنان و همچنین اختصاص بخشی از حقوق کارکنان خود اقدام نمود.

نام:
ایمیل:
* نظر: