کد خبر: ۵۳۱۷۸
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۹
ترزا می تسلیم شد!
تجارت آنلاین: حمایت سناتورها از آینده بانک های آمریکا، افزایش روابط چین و ویتنام، بازرسی از بنیاد کلینتون از سوی وزارت دادگستری آمریکا و تسلیم شدن ترزا می به رای برگزیت نمایندگان از جمله مهمترین تیترهای صفحه اول روزنامه های روز سه شنبه دنیا هستند.
*حمایت سناتورها از آینده بانک های آمریکا – وال استریت ژورنال
نمایندگان مجلس سنای درتوافقی از برداشتن محدودهای بانکی خبر دادند. این امر بزرگترین قدم در قوانین مالی آمریکا خواهد بود.براساس این پیشنهاد قوانین فدرال رزرو آمریکا در افزایش نرخ بهره بانکی نیز تحت تاثیر قرار خواهد داشت.
مرور تیترهای مهم صفحه نخست روزنامه های جهان

*افزایش روابط چین و ویتنام – چاینا دیلی
چین و ویتنام برای تقویت همکاری ها به توافق رسیدند درعین حال رئیس جمهور چین شی جینپینگ و دبیرکل ویتنام نگیوین فو ترونگ از هرگونه برخورد درباره بحث جنوب دریای چین خودداری کردند. پیشتر چین خواستار توفق حفاری های ویتنام در دریای جنوب چین شده بود. با نزدیک شدن رودریگو دو ترته رئیس جمهور فیلیپین به چین ، کشور ویتنام به چالش اصلی چین در منطقه تبدیل شده است.
مرور تیترهای مهم صفحه نخست روزنامه های جهان

*بازرسی از بنیاد کلینتون از سوی وزارت دادگستری آمریکا – نیویورک تایمز
مقامات وزارت دادگستری به دنبال تشکیل یک شورای خاص برای تحقیق و بازرسی از نقض قانون توسط بنیاد کلینتون و دولت اوباما در توافق اورانیوم با روسیه است. در این میان این پرسش مطرح می شود که آیا دونالد ترامپ به دنبال منحرف کردن افکار درباره رابطه کمپینش با روسیه است و با استفاده از وزارت دادگستری به دنبال ضربه زدن به رقبای سیاسی است.
مرور تیترهای مهم صفحه نخست روزنامه های جهان

*تسلیم شدن ترزا می به رای برگزیت نمایندگان – فایننشال تایمز
"ترزا می" نخست وزیر بریتانیا تسلیم رای طرفداران برگزیت در پارلمان انگلستان شد. تنش سیاسی در دولت "ترزا می" بیش از گذشته افزایش یافته است. دولت انگلیس به دنبال کسب توافقی خوب با اتحادیه اروپا برای خروج در دوسال آینده است .
مرور تیترهای مهم صفحه نخست روزنامه های جهان

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار