کد خبر: ۵۳۱۹۳
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۱
علي اشرف افخمي رئيس هيات مديره و مديرعامل بانك صنعت و معدن به دنبال حادثه غم انگيز زلزله در غرب كشور پيام تسليتي صادر كرد.

در اين پيام آمده است: حادثه دردناك زلزله در استانهاي كرمانشاه ، ايلام و كردستان بويژه شهرستان هاي قصر شيرين ، سرپل ذهاب ، اسلام آباد غرب ، دالاهو و ثلاث باباجاني بار ديگر ميهن اسلاميمان را اندوهگين كرد و مردم غيور و مرزنشينان مقاوم و محروم غرب كشور را كه همواره و در طول زمان مرزبانان بزرگي براي دفاع از تماميت ارضي و امنيت اين مرز و بوم بوده اند، را در غم از دست دادن عزيزانشان داغدار نمود و بار ديگري بر مظلوميت اين مردم شريف افزود و همه هموطنان را در غمي بزرگ فروبرد. 
اينجانب ضمن تسليت به همه هموطنان عزيز و بويژه مردم آسيب ديده اين حادثه دردناك ، رحمت الهي را براي درگذشتگان و صبر و شكيبايي بازماندگان را از خداوند متعال مسئلت مي‌نمايم.
 همچنین در خبری دیگر مديرعامل بانك صنعت و معدن آمادگي اين بانك را براي كمك به صنايع استان‏هاي زلزله زده غرب كشور اعلام كرد.
افخمي با اعلام مطلب فوق افزود: به كليه سرپرستان و روساي شعب بانك در سه استان كرمانشاه، كردستان و ايلام اعلام كرديم كه از طريق هماهنگي با مقامات استان‏هاي ياد شده اقدامات لازم را براي شناسايي و تعيين ميزان خسارات وارده به صنايع و تامين نقدينگي لازم براي بازسازي آن ها به عمل آوردند.
وي كه در مجمع عمومي ساليانه بانك، سخن مي گفت ضمن ابراز تاسف از حادثه زلزله در مناطق غرب كشور بيان داشت: بانك صنعت و معدن آماده كمك به هموطنان آسيب ديده و بويژه صنايعي است كه دچار خسارت شده اند.

نام:
ایمیل:
* نظر: