کد خبر: ۵۳۱۹۶
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۸
مدیر عامل بانک مهر اقتصاد در بازدید از شعب استان سیستان و بلوچستان، وصول مطالبات معوق را از اولویت های بانک در ماه های پایانی سال عنوان کرد.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک مهر اقتصاد استان سيستان و بلوچستان، سیدضیاء ایمانی – مدیرعامل بانک – به همراه معاونین امور مناطق، پشتیبانی و مهندسی، مدیر کل بازرسی و حسابرسی و جانشین مدیریت کل امور مدیران از شعب شهرستان های کنارک، چابهار، نیکشهر، ایرانشهر، خاش و سراوان بازدید کرد و با کارکنان دیدار و گفتگو نمود  .
ایمانی در این دیدارها با تشکر از زحمات و تلاش تمامی همکاران در پیشبرد اهداف بانک مهر اقتصاد، گفت: موفقیت یا عدم موفقیت یک سازمان بستگی به عملکرد نیروی انسانی آن دارد و بی شک افتخارات کسب شده بانک در عرصه های مختلف اقتصادی مرهون همت و تلاش شما همکاران صدیق و تلاشگر می باشد.
وی وصول مطالبات را یکی از اولویت های بانک در ماه های پایانی سال عنوان کرد و افزود: تمامی همکاران باید به منظور ارتقاء بهره وری بانک با پیگیری های لازم در مدیریت و کنترل مطالبات غیر جاری مشارکت جدی داشته باشند.
مدیر عامل بانک، هدف از سفرهای استانی را آشنائی با مسائل و مشکلات شعب و کارکنان عنوان کرد و ابراز داشت: معتقدیم بهره وری سرمایه انسانی از مولفه های اصلی پیشرفت است؛ بنابراین توجه به سرمایه انسانی و ایجاد فضای همدلی در بین آن ها مورد توجه جدی قرار گرفته است .
ایمانی بر اجرای بانکداری اسلامی، توسعه سهم بازار و مصرف بهینه منابع تاکید کرد و گفت: شناسایی بازارها و بنگاه های مختلف اقتصادی و جذب مشتریان کلان موضوع مهمی است که مسئولیت آن بر عهده تمامی همکاران می باشد، چرا که کارکنان هر استان با شناختی که از موقعیت های مختلف محل زندگی خود دارند، بهتر می توانند زمینه جذب و نگهداشت مشتریان را فراهم  نمایند.
در ادامه، ناصر شهرکی – رئیس اداره امور شعب استان سیستان و بلوچستان – نیز گزارش عملکرد استان را در 7 ماهه نخست سال ارائه کرد و گفت: امیدواریم با کمک خداوند متعال و همراهی همکاران سخت کوش استان شاهد رشد، شکوفائی و توسعه روز افزون بانک باشیم.

نام:
ایمیل:
* نظر: